Kan man be om ultralyd hvor som helst?

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Ja, kan man det? Her jeg bor er jeg rimelig sikker på at det ikke er noen mulighet for UL. Så da regner jeg med at jeg blir henvist til Flekkefjord eller Egersund. I Egersund vil jeg ikke, for hadde skikkelig dårlig erfaring med legen der når jeg var på en GU.
Men jeg ville så inderlig gjerne gått til han i Sandnes som jeg har gått til med de andre. Men man må ha henvisning. Kan jeg spør legen om å få gå til ham? Eller kan jeg ikke "velge" selv? Noen som vet? :)

BV-app! :)

Jeg gikk til han i Sandnes, men vi var henvist dit pga av barnløshet, så vi var allerede i systemet, men jeg er nesten sikker på at du kan bli henvist til han om du vil gå dit :) han er utrolig dyktig :)

Gjør det :) hadde jeg kunnet brukt han skulle jeg gjort det, men er så langt til Sandnes fra Brumunddal :)

Det er bare å spør legen så ser du hva han sier, men som oftest må du ha en årsak for å bli henvist til tidlig ul, hvis ikke må det gjøres privat...
Men kan du ikke bare spille litt og si at du ikke aner hvor langt du er på vei og at du gjerne vil vite det?

Det er bare å spør legen så ser du hva han sier, men som oftest må du ha en årsak for å bli henvist til tidlig ul, hvis ikke må det gjøres privat...
Men kan du ikke bare spille litt og si at du ikke aner hvor langt du er på vei og at du gjerne vil vite det?
Jeg mente til den ordinære ultralyden :)

Tidlig skal jeg på imorgen :) Går da privat :)

BV-app! :)

åja hehe, da er det bare å få henvisning ja :P

Du kan bestemme sjølv kor du vil ha UL! Her har me alternative ein privat lege eller på sjukehuset...så det bestemmer ein sjølv.

Back
Topp