Kan man be om stripping?

Jeg har på vekstkontroll på sykehuse pga avflatet sf mål 39+1, og da spurde legen på eget initiativ om jeg var lei og ønsket å prøve. Foreløbigt uten effekt da men var ikke noe stress
Jeg ble strippet fredag kl 14, og rie start lørdag 00:00. Fødte søndag 05:15
 
Ja, du vil vel bli henvist av jm i morra. Det fikk hvertfall jeg beskjed om at hvis jeg kommer på neste kontroll, så henviser jm meg til sykehuset for kontroll 4 dager over termin. Men jeg skal uansett be om å sjekke modning og stripping igjen.

Lykke til med innspurten! Håper virkelig du slipper mange flere dagene. Krysser fingrene for at vi begge har bebisene innen uka er omme! :Heartbigred
Hei igjen!

Jeg lurer på hvordan det har gått med deg? :Heartbigred jeg fødte forrige søndag, 6 dager etter termin. Vannet gikk lørdags kveld, dagen etter jeg ble strippet/tøyet.

Håper det ordnet seg fint for deg også!
 
Hei igjen!

Jeg lurer på hvordan det har gått med deg? :Heartbigred jeg fødte forrige søndag, 6 dager etter termin. Vannet gikk lørdags kveld, dagen etter jeg ble strippet/tøyet.

Håper det ordnet seg fint for deg også!

Gratulerer med lille ❤️
 
Hei igjen!

Jeg lurer på hvordan det har gått med deg? :Heartbigred jeg fødte forrige søndag, 6 dager etter termin. Vannet gikk lørdags kveld, dagen etter jeg ble strippet/tøyet.

Håper det ordnet seg fint for deg også!
Ååå gratulerer :Heartbigred :Heartbigred Så tungt å gå så lenge over termin!! Men så syyykt morsomt! Her gikk også vannet faktisk, 08 på termin - som var den samme søndagen!! (Med mindre du mente nå på søndag?):laughing002 Hadde aldri i min fantasi sett for meg vannet skulle gå, oghvertfall ikke på termin!! Baby kom 04 dager etter, så lang fødsel. Men nå er baby allerede 11 dager gammel
 
Ååå gratulerer :Heartbigred :Heartbigred Så tungt å gå så lenge over termin!! Men så syyykt morsomt! Her gikk også vannet faktisk, 08 på termin - som var den samme søndagen!! (Med mindre du mente nå på søndag?):laughing002 Hadde aldri i min fantasi sett for meg vannet skulle gå, oghvertfall ikke på termin!! Baby kom 04 dager etter, så lang fødsel. Men nå er baby allerede 11 dager gammel
Gratulerer med baby, til deg også ❤️❤️
 
Ååå gratulerer :Heartbigred :Heartbigred Så tungt å gå så lenge over termin!! Men så syyykt morsomt! Her gikk også vannet faktisk, 08 på termin - som var den samme søndagen!! (Med mindre du mente nå på søndag?):laughing002 Hadde aldri i min fantasi sett for meg vannet skulle gå, oghvertfall ikke på termin!! Baby kom 04 dager etter, så lang fødsel. Men nå er baby allerede 11 dager gammel
Gratulerer så mye til deg også! :Heartbigred Spørs om ikke vannet gikk omtrent samtidig hos oss da ja!:hilarious: Min baby er også 11 dager - født natt til 30. juli :) Men shit - 4 dager lang fødsel høres heftig ut…!:hungover: Her gikk det 9 timer fra vannet gikk til han var ute;)

Bra jobba super-mama! Nyt tiden med den lille! :Heartbigred
 
Gratulerer så mye til deg også! :Heartbigred Spørs om ikke vannet gikk omtrent samtidig hos oss da ja!:hilarious: Min baby er også 11 dager - født natt til 30. juli :) Men shit - 4 dager lang fødsel høres heftig ut…!:hungover: Her gikk det 9 timer fra vannet gikk til han var ute;)

Bra jobba super-mama! Nyt tiden med den lille! :Heartbigred
Nei! Ikke 4 dager haha! Det hadde vært et tung fødsel hehe! Vannet gikk morgenen 29. juli og kom morgenen 30. juli. :laughing002
 
Hei igjen!

Jeg lurer på hvordan det har gått med deg? :Heartbigred jeg fødte forrige søndag, 6 dager etter termin. Vannet gikk lørdags kveld, dagen etter jeg ble strippet/tøyet.

Håper det ordnet seg fint for deg også!
Hvor langt var du da du ble tøyd og var du moden?
 
Back
Topp