Kan man be om og bli satt igang?

gubben&gamla

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Nå skal det sies at eg igrunn hadde drømt om en så naturlig fødtsel som mulig. Spenningen ved at det hele starter hjemme osv, men nå føler eg kanskje at det ikke er så ansvarlig lengre og at eg må få de forskjellige legene som er i bildet til og konsultere seg i mellom. Ble ringt av sykehuset igjen i dag. Rakk ikke tlf første gang og da hadde legen blitt veldig bekymret. De er overrasket over at eg er oppegående da prøvene mine bare blir verre.
Eg tar ikke opp næring. Har konstant diaré og hatt det hele svangerskapet.
De har en medisin i Sverige som kanskje kan funke på meg, men med dårlig mage spørs det om eg får prøve den. Evt må eg til Sverige og hente/få medisiner en mnd før de kan gi tillatelse til at eg kan hente ut på Akershus etter en mnd. Babyen vokser fint inni magen, men han må ut før de kan vite om han har vitamin mangler også. De store problemene mine kom jo etter eg ble gravid og eg håper litt på at det roer seg når han er ute nå.
Det føles ikke så veldig forsvarlig og ha så mange leger som ikke konsultere sammen og planlegge. Eg har ein lege for alt liksom, men det er helheten de bør se på sammen.
Eg skal ta nye prøver til uka nå så er første legetimen 15 og så 17.
Eg har lyst og prøve å trumfe gjennom at de får ut gutten i uke 37 sånn at eg har mulighet til og bli bedre og de kan få fulgt opp han mer forsvarlig.
 
Tenker som så at man kan alltids be om å bli satt igang, men i uke 37 vil det vel være opp til legene og medisinske spørsmål. Har hørt at de har satt igang fødsler når mors helse er ekstremt dårlig, men det vil jo alltid være forskjellig fra sykehus til sykehus. Hvis barnet har det bra er de nok mer avventende.

Høres ikke bra ut sånn du har det nå. Er det bypass operasjon du har hatt? Tegn på tarmslyng? :sorry:
 
Jeg har fått beskjed om at jeg får lov å kaste inn håndkleet når jeg vil nå Å at frøkna da vil bli henta ut selv om det er før tiden, men det har med alle andre problemer og komplikasjoner i svangerskapet å gjøre, men jeg vil holde henne der hun er nå så lenge som mulig selv om det går bare mer å mer utover min egen helse så lenge hun har det någenlundr ok der inne.

Så snakk med legen din er mulig du vil kunne få bli satt igang før dersom det er helsemessige grunner til det
 
Tenker som så at man kan alltids be om å bli satt igang, men i uke 37 vil det vel være opp til legene og medisinske spørsmål. Har hørt at de har satt igang fødsler når mors helse er ekstremt dårlig, men det vil jo alltid være forskjellig fra sykehus til sykehus. Hvis barnet har det bra er de nok mer avventende.

Høres ikke bra ut sånn du har det nå. Er det bypass operasjon du har hatt? Tegn på tarmslyng? :sorry:
Jeg har fått beskjed om at jeg får lov å kaste inn håndkleet når jeg vil nå Å at frøkna da vil bli henta ut selv om det er før tiden, men det har med alle andre problemer og komplikasjoner i svangerskapet å gjøre, men jeg vil holde henne der hun er nå så lenge som mulig selv om det går bare mer å mer utover min egen helse så lenge hun har det någenlundr ok der inne.

Så snakk med legen din er mulig du vil kunne få bli satt igang før dersom det er helsemessige grunner til det
Ja er slankeoperert for 14 år siden. Jeg synes jo eg klare å holde dette gående, men bekymre meg for babyen og at det må enda mer medisiner til.
Er jo kjempe sliten og har vært det hele svangerskapet og prøvene blir dårligere og dårligere for hver mnd. Jeg gruer meg til fødtselen og lengden på den også med tanke på energien. Andre kan drikke power drikker og spise energibarer. Alt eg spiser går rett igjennom og jeg sovner av sukker. Blodsukkeret mitt er veldig lavt også så når eg spiser søtt er det vist det samme som når en diabetiker tar overdose på insulin. Jeg skal i hvert fall be de om å prate sammen så jeg føler meg trygg på at alle har fakta og muligens sette opp en plan. Blir veldig godt fulgt opp, men forskjellige leger som passer på forskjellige ting!
 
Det skader jo ikke å spørre tenker jeg.
 
Back
Topp