Kan man avlyse jula.

camjul

Elsker forumet
Off dagens syt fra meg.
Jeg har et bein som har plaget meg lenge, nå har jeg endelig fått time på ortopediske 22 des, me sliter med mye smerter go sover igjennomsnitt 2-4 timer i løpet av en natt. Oppi dette har gubben en kontrakt på jobbing som gjør at han jobber 06:30 - 20:30 mandag til torsdag.
Og jeg jobber fult i en stilling med mye ansavar særlig nå før årest slutt. jeg er økonom.
Ikke har jeg kjøpt jule gaver, ikke pyntet til jul ingen ting. Har ikke energi. jobber fra 07:30 til 15:00, så gir jeg ungene full oppmerksomhet fram til de sover rundt 19:30. så ordner jeg til dagen derpå, og i 21.00 tiden setter jeg meg og jobber hjemmefra.
kombinert med lite søvn har jeg ikke lyst til noe, har mest lyst til og legge meg under dyna og bli der.
Beklager at det ble litt langt.
Takk for at du leste.

Sender deg en klem! Bedre å kose med ungene enn å ha alt perfekt!
Ta en rask handlerunde en søndag og få kjøpt ett par gaver, ellers så er jo internett en fin ting. Støvsug og dropp resten, ta på ett par røde duker og kjøp ett par julestjerner og vips så er det jul! Sette frem noen juleting kan du jo gjøre sammen med ungene en dag. De syns sikkert det er superstas.

Enig med Lemo.
Jeg brukte ca 30 minutter på pynte til jul her.
Og jeg syns du bør fortelle mannen din hvordan du har det og spørre om han kanskje kan hjelpe deg bitte litt?
Han har fri fredag og helgen, sant?
Dere får gjort MYE hvis han bare hjelper deg bitte litt.

(For å trøste deg litt; Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave ennå...)

Handle julegaver på internett ja.Veldig enkelt og greit.
Ikke stress med pynting og vask. Jula kommer uansett. Tida sammen med ungene er mye viktigere enn å ha det strøkent syns nå jeg.
Har du ikke noen som kan komme og hjelpe deg litt evt?

Hei takk for klememr og gode ord. Gubben hjelper til hver fredag og elles og svigerinnen min og svigermor hjelper til når de har mulighet, men de jobber fult de også. Har lite øvrige familie.
Fokuserer mest på barna og de legger frem noen nisser og litt .

sender deg en varm klem og energi [:)]

Uff, føyer meg i rekken bak de andre her.
Sett frem noe småtteri sammen med jentene - jul blir det uansett. Prøv å ikke stresse med at du skulle hatt gjort det og det [:)]
Og god bedring!
Klem

Sender en god klem! [;)]
Enig med de andre, tid med barna er mye viktigere enn å ha det rent og skinnende![:D]

Back
Topp