Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kan vel brukes på både gutt og jente, men jeg kjenner kun gutter som har dette navnet. Kjempeflott navn, men jeg personlig forbinder det kun som et guttenavn
Hadde jeg hørt navnet i forhold til et barn ville jeg nok tenkt at det var en gutt, men kan sikkert passe til ei jente også da det ikke er typisk manndig ;p
Aldri hørt det på en hund. Men så er det jo noen som kaller hunder for morten og sara og. ;-p hehe
Klarer liksom ikke bli kvitt navnet, meen skal ikke se bort ifra at når bebisen er kommet i armene mine så blir det noe heelt annet enn de navnene på navnelista. Det som skjedde sist ihvartfall;-)
Det var fint
her blir det et navn, var innom to navn som foreksempel du skrev ovenfor. Men blir to rare etternavn i tillegg så vil ikke gjøre det. Hehe men synes det er veldig fint for seg selv å. Klarer virkelig ikke glemme det. Hehe
Så bra det er flere som er enig. Hehe men er kanskje mer "jentete" med c og ikke k kanskje, eller? Kjæresten er på kanten til å bli enig nå. Og toåringen i hus er storfornøyd med det navnet på lillesøster, om det skulle blitt det