Kan legevakten hjelpe meg?

Agnete

Forumet er livet
Jeg har enorm kløe i øynene mine nå, det svir og jeg har hovnet skikkelig opp. Jeg mistenker at jeg plages av allergi :(
Jeg har resept på øyedråper, men det er ingen søndagsåpene apotek i nærheten her. Kan man få medesiner på legevakten? Eller må man vente til ett apotek åpner?
Liker ikke å ringe legevakten for slikt tull, men jeg ser nesten ikke nå og det gjør vondt rett og slett. Så om de kan gi ut medesiner så hadde det vært til stor hjelp..

Legevakter har en telefonsentral for å svare på slikt :) de setter pris på å bli ringt om mindre akutte plager i stede for å møte opp ( blir mindre kø både for deres og pasienter sin del ), og så ber de deg komme inn om de kan hjelpe :)

Kan ju alltid ta en telefon samtal å spør. Vet selv att eg ringde in en gang angående några medisiner. Då Fick en sånn att eg hade till Nesta dag.

Ring legevakten for råd. De kan uansett svare deg på om det er vits i å komme.

Ta en allergitablett om du har tilgang på det.

Polleallergi? Hvor bor du? Har en med allergi i huset, men ennå ikke sett noen reaksjoner.

Vet egentlig ikke, men mistenker at noe skjer i naturen nå. Har begynt å spire litt i Hagen vår, så mulig det er pollen. Jeg bor på østlandet ;)
Hjalp godt med øyedråper :)

Du bør få sjekket det hos legen. For det blir billigere på blå resept. Bor på østlandet vi og, men ikke merket noe. Masse snø her da.
sjekket pollenvarselet og det er kun på vestlandet det er merket av. Men det er altfor mildt nå, så kan ha begynt å komme hos dere.

Du bør få sjekket det hos legen. For det blir billigere på blå resept. Bor på østlandet vi og, men ikke merket noe. Masse snø her da.
sjekket pollenvarselet og det er kun på vestlandet det er merket av. Men det er altfor mildt nå, så kan ha begynt å komme hos dere.

Har det på blå resept, så den hentet jeg i går. Men synes det er så tidlig å merke noe allerede, men man vet ikke.
Det var slik i fjor også, begynte med øynene lenge før de sa det var spredning. Så mistenker øynene er litt overfølsomme..
Snøen kommer å går her :p

Back
Topp