Kan legen

• Trådstarter Trådstarter Velskapt
  • Opprettet Opprettet
V

Velskapt

Guest
fjerne fettklumper?Har en del rundt øynene.Går ikke vekk
Noen som har gjort da?Koffor får man da?[:@]

Hudpleier gjør det! [:)] Det er en type ufarlige "svulster", eller hudormer som har kapslet seg inn. Jeg også får sånne i ny og ne... Hudpleieren min har en type kniv eller hva det nå er, rasper i de og klemmer de ut. Så er de borte. De kan ikke klemmes rett ut, men må åpnes litt før de kan klemms. 

Jeg stakk hull på en selv med nål. De lå i øyenkroken, men steike det svei etter på... Smart jeg jah. Har en på øyelokket også, men den lar jeg være, og ber heller en proff fjerne den[8D]

Hudpleier gjør det! Det er en type ufarlige "svulster", eller hudormer som har kapslet seg inn. Jeg også får sånne i ny og ne... Hudpleieren min har en type kniv eller hva det nå er, rasper i de og klemmer de ut. Så er de borte. De kan ikke klemmes rett ut, men må åpnes litt før de kan klemms.

Hva koster det?

Det er milier, små fettklumper. Bare gå innom en hudpleiesalong å bestill en time for å fjerne de, normalt så bruker enn å ha en hudpleiebehandling i samme slengen, men eg regner med at de fleste salonger kun fjerner milier og hvis de får spørsmål om det... Hilsen Hudpleier ;)

Back
Topp