Kan legen ha forverret noe?

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Var hos legen i dag, å hun ville kjenne hvordan babyen lå, å måle osv.. Ungen er godt planta med hodet laangt ned (sa jm på fredag) så var en smule ubehagelig da legen tok tak å bevegde hodet frem og tilbake flere ganger for å forsikre seg selv..
Etterpå spurte hun om en turnus lege kunne få prøve hele runden og, å var jo greit det, men han måtte jo da gjøre det samme som hun gjorde med hodet..

Har slitt litt med bekkenet men ble ekstra støl når de var ferdig, å det går ikke over.. Føles ganske ubehagelig hele tiden, å har begynt å vugge som en annen pingvin etter timen, og om jeg står når ungen beveger seg får jeg så vondt at jeg må stoppe med det jeg holder på med.. I tillegg til at jeg flere ganger akutt har måttet på do i dag med magetrøbbel, men så har det gitt seg like fort før jeg i det hele tatt har rukket kommet meg på bade.. (det trenger jo ikke ha noe sammenheng da)

Men kan de ha tukkla til noe neddi der? Å forverra bekkenplagene mine? :/

Håper det går over til i morgen.. :/

Aner ikke :( men tenker jo at bekkenet kan bli ømt hvis de har styrt mye... Er jo lett å kjenne for en erfart fagperson. Jm bruker to sekund og tar bare ett grep... Tenker at man ikke skal tukle for mye...

Jeg syns min bekkenløsning har vært verre etter en slik kontroll. Men det varer kun den dagen, neste dag er det over. :)

Var hos legen i dag, å hun ville kjenne hvordan babyen lå, å måle osv.. Ungen er godt planta med hodet laangt ned (sa jm på fredag) så var en smule ubehagelig da legen tok tak å bevegde hodet frem og tilbake flere ganger for å forsikre seg selv..
Etterpå spurte hun om en turnus lege kunne få prøve hele runden og, å var jo greit det, men han måtte jo da gjøre det samme som hun gjorde med hodet..

Har slitt litt med bekkenet men ble ekstra støl når de var ferdig, å det går ikke over.. Føles ganske ubehagelig hele tiden, å har begynt å vugge som en annen pingvin etter timen, og om jeg står når ungen beveger seg får jeg så vondt at jeg må stoppe med det jeg holder på med.. I tillegg til at jeg flere ganger akutt har måttet på do i dag med magetrøbbel, men så har det gitt seg like fort før jeg i det hele tatt har rukket kommet meg på bade.. (det trenger jo ikke ha noe sammenheng da)

Men kan de ha tukkla til noe neddi der? Å forverra bekkenplagene mine? :/

Håper det går over til i morgen.. :/
Var selv hos legen tidligere i uken hvor hun var veldig hardhendt noe som resulterte i at hver minste bevegelse gjorde veldig vondt, og det gikk heldigvis over etter et døgn( mini var også veldig aktiv og nedpresset ble værre). Er selv plaget med bekkenløsning, men er du bekymret kan du jo alltids ta en telefon.

Har også vært verre i bekkenet og der nede etter jeg var på kontroll på tirsdag. Om det var for at jeg lå lenge på den harde benken eller om det var for at jordmora klemte og trykka her og der vet jeg ikke.

Det gjør ikke bekkenet noen tjeneste når man holder på sånn nei, jeg var helt gåen sistgang han gjorde det med meg :-/ Utrolig frustrerende :-(

Back
Topp