Kan kjæresten min være homofil?

• Trådstarter Trådstarter pæretre
  • Opprettet Opprettet
P

pæretre

Guest
Jeg mistenker at kjæresten min kanskje tenner på menn.
Jeg er ikke stolt over hvordan jeg har funnet det ut, egentlig vært helt tilfeldig, men har funnet forskjellige datingsider/sextreff sider som han har laget seg profil på. Da jeg f.eks har lånt dataen eller mobilen hans.
Det er andre personlige ting også som jeg ikke tørr å nevne her.
Jeg tror også han har møtt noen i «skjul» uten at jeg er helt sikker.

Jeg var alenemamma og traff mannen i mitt liv for 4 år siden. Vi har nett fått et barn sammen.

Jeg tok det opp forsiktig sånn halvveis, men på en veldig fin måte. Han ble ikke sint men jeg så at han ikke var ærlig..

Jeg har blandede følelser kjenner jeg.
Jeg synes synd på han som må leve et liv med meg, at han ikke får levd ut sin legning.

Jeg føler meg veldig lurt og såret da jeg elsker denne mannen sykt høyt. Jeg har grått mye..

Jeg vil jo gjerne være der for han og at han kan stole på meg. (Det med nettsidene begynte med at Han hadde glemt å lukke en fane en sextreffside, nysgjerrigheten og overraskelsene gjorde at jeg snoket litt mer:() skulle ønske jeg ikke gjorde det.

Er det noen som har vært i samme situasjon?
Vil gjerne komme i kontakt med noen som jeg kan snakke med som har opplevd/ eller opplever noe lignende..

Jeg mistenker at kjæresten min kanskje tenner på menn.
Jeg er ikke stolt over hvordan jeg har funnet det ut, egentlig vært helt tilfeldig, men har funnet forskjellige datingsider/sextreff sider som han har laget seg profil på. Da jeg f.eks har lånt dataen eller mobilen hans.
Det er andre personlige ting også som jeg ikke tørr å nevne her.
Jeg tror også han har møtt noen i «skjul» uten at jeg er helt sikker.

Jeg var alenemamma og traff mannen i mitt liv for 4 år siden. Vi har nett fått et barn sammen.

Jeg tok det opp forsiktig sånn halvveis, men på en veldig fin måte. Han ble ikke sint men jeg så at han ikke var ærlig..

Jeg har blandede følelser kjenner jeg.
Jeg synes synd på han som må leve et liv med meg, at han ikke får levd ut sin legning.

Jeg føler meg veldig lurt og såret da jeg elsker denne mannen sykt høyt. Jeg har grått mye..

Jeg vil jo gjerne være der for han og at han kan stole på meg. (Det med nettsidene begynte med at Han hadde glemt å lukke en fane en sextreffside, nysgjerrigheten og overraskelsene gjorde at jeg snoket litt mer:() skulle ønske jeg ikke gjorde det.

Er det noen som har vært i samme situasjon?
Vil gjerne komme i kontakt med noen som jeg kan snakke med som har opplevd/ eller opplever noe lignende..
Ingen erfaringer med noe slikt,men du må nok rett og slett innrømme at du har snoket og spørre hva som er fakta her. Han vil helt sikkert bli litt sint for snoking ,men dere må jo lufte dette mellom dere før forholdet ødelegges. Det kan jo hende han er bifil feks, eller hetero men har homoseksuelle fantasier osv, det betyr ikke at han ikke liker deg slik du er.

Ikke sikkert at han er homofil, Men at han som mange andre menn tenner på menn uten ønske om innlede forhold til andre menn.

Om han er homofil eller ikke er jo en annen sak.

Fakta er at han allerede har "søkt" etter andre enda han er sammen med deg! Det burde i seg selv være viktig nok til at man snakker sammen åpent og rett fram.

Hei!
Eg oppdaget at min mann også likte andre menn, og homofil var det første eg også tenkte på.. Men så har eg spørt veldig forsiktig litt etter litt, og funnet ut at han er biseksuell. Han kan ikke se for seg et forhold med en mann, men kun seksuelt.
Vi gjorde det på en helt spesiell måte der vi åpnet oss mer, fant ut at dette kunne vi gjøre mye spennende med å begynnte med å møte menn sammen :) menn som er biseksuell, og vi begge fikk levd ut litt fantasier. Nå sier eg absolutt ikke at det er for alle, men dere må finne ut på deres måte hvordan dere skal finne ut av dette.
Det er utrulig viktig at han er ærlig og åpen med deg, det å være biseksuell er ikke noe å føle skam over, heller se muligheter dere kan gjøre sammen :)
Kan jo hende det er så lite som at han er nysgjerrig, og da er det mulighet for deg å prøve på han med leketøy om dere er åpne for det.

Men når han har vært på sider, snokt rundt uten deg, så er kommunikasjon viktig! Han må åpne seg til deg, du må gi han små muligheter og tid :)
Alt ordner seg for di fleste:)

Hei!
Eg oppdaget at min mann også likte andre menn, og homofil var det første eg også tenkte på.. Men så har eg spørt veldig forsiktig litt etter litt, og funnet ut at han er biseksuell. Han kan ikke se for seg et forhold med en mann, men kun seksuelt.
Vi gjorde det på en helt spesiell måte der vi åpnet oss mer, fant ut at dette kunne vi gjøre mye spennende med å begynnte med å møte menn sammen :) menn som er biseksuell, og vi begge fikk levd ut litt fantasier. Nå sier eg absolutt ikke at det er for alle, men dere må finne ut på deres måte hvordan dere skal finne ut av dette.
Det er utrulig viktig at han er ærlig og åpen med deg, det å være biseksuell er ikke noe å føle skam over, heller se muligheter dere kan gjøre sammen :)
Kan jo hende det er så lite som at han er nysgjerrig, og da er det mulighet for deg å prøve på han med leketøy om dere er åpne for det.

Men når han har vært på sider, snokt rundt uten deg, så er kommunikasjon viktig! Han må åpne seg til deg, du må gi han små muligheter og tid :)
Alt ordner seg for di fleste:)

Tusen takk for svar :)
Kan jeg spørre om hvordan du fant det ut? Og hvordan du gikk fram for å få det frem?

Beklager sent svar:)
Kan jeg spørre om hvordan du fant det ut?
Jeg har alltid hatt litt mistanker.. han er litt femnin i noen situasjoner når man virkelig kjenner han. Eg begynnte med å leke med tanken og såg hvordan han reagerte når eg nevnte trekant med en annen mann når vi holdt på i sengen, begynnte veldig forsiktig med hvor praktisk det hadde vært her og der, spørte ut hvordan han ville at han skulle være, fortsatte med å spørre forsiktig hva han tenner på og til slutt så spørte eg bare rett ut hvordan ting var :) men eg brukte lang tid, og små dryppspørsmål når eg hadde tent han osv :) virker som han åpnet seg mer løst når han var kåt og alltid ikke tenkte over når han svarte så han svarte akuratt hva han hadde i hodet, og det utnyttet eg :) men eg sa ofte at det er ingen skam om det skulle være at han likte menn og at vi fant alltids en løsning :)

Nå høres det kanskje ut som vi er di sexfolka, men som eg sa: jeg brukte laaaang tid :)

Beklager sent svar:)
Kan jeg spørre om hvordan du fant det ut?
Jeg har alltid hatt litt mistanker.. han er litt femnin i noen situasjoner når man virkelig kjenner han. Eg begynnte med å leke med tanken og såg hvordan han reagerte når eg nevnte trekant med en annen mann når vi holdt på i sengen, begynnte veldig forsiktig med hvor praktisk det hadde vært her og der, spørte ut hvordan han ville at han skulle være, fortsatte med å spørre forsiktig hva han tenner på og til slutt så spørte eg bare rett ut hvordan ting var :) men eg brukte lang tid, og små dryppspørsmål når eg hadde tent han osv :) virker som han åpnet seg mer løst når han var kåt og alltid ikke tenkte over når han svarte så han svarte akuratt hva han hadde i hodet, og det utnyttet eg :) men eg sa ofte at det er ingen skam om det skulle være at han likte menn og at vi fant alltids en løsning :)

Nå høres det kanskje ut som vi er di sexfolka, men som eg sa: jeg brukte laaaang tid :)

:sorry:Skjønner :)

Jeg har alltid mistenkt at det er noe, men aldri at det kan være at Han tenne på menn. For noen år siden trodde jeg at Han kanskje var utro med andre kvinner.
Han er egentlig veldig maskulin og har er i fra en bygd og jobber med noe veldig fysisk.
Han ser og veldig overdrevent på andre kvinner..

Men det var i april og jeg var høygravid vi hadde vært i selskap, så gikk vi forbi en annen mann, disse to smilte veldig og gav hverandre et «hemmelig blikk» spurte samboeren min om de kjente hverandre, fikk til svar at han ver bare hvem han er. Så det var her jeg begynte å få litt mistanker:/ men jeg lot det være..
Noen uker etter at barnet vårt var kommet til verden fant jeg disse nettsidene da, noen var live-sex kontoer mens andre var seriøse datingsider.

Jeg spurte forsiktig en kveld vi koste oss om han ville at jeg skulle gjøre det samme med han som han hadde gjort på meg :sorry: han ble veldig fniste og gira og ville prøve, jeg ble veldig sjokkert men fniste det bare vekk.

Etter råd litt lenger oppe var at jeg skulle legge alle kortene på bordet, jeg begynte med å fortelle hvor høyt jeg elsker Han og at jeg alltid kommer til å støtte han, fortalte om nettsidene jeg hadde funnet og beklaget veldig for at jeg hadde snoket.
Han avblåste det helt og s at det var bare noe jeg hadde kokt sammen i hode. Han kunne ikke forklare nettsidene. Føler meg ekstremt dum. Føler jeg skulle gitt det litt bedre tid og kanskje som du sier prøvd det litt mer ut når han var tent. Allikevel føler jeg Han kanskje sier det på en litt mer fysisk måte. Han er veldig på «baken» når vi koser fortiden, har foreslått sexleketøy dette var han veldig gira på. Tenker å prøve litt mer etterkvart. Har du tips?

Har allikevel en ekkel følelse at Han allerede har utforsket, og det gjør meg veldig usikker både på meg selv men også på han sine følelser for meg.

Sender deg en god trøsteklem og håper at alt vil ordne seg til det aller beste for dere! ❤

Back
Topp