Kan katter være tvillinger?

Grete71

Forumet er livet

nyydelige a[:D]

Hehe ja, vet jo egentlig det... Egentlig et dumt spørsmål.... [8D][:D][:D][:D][:D] Selv om vi har kattunger før (da jeg var myyyye yngre) så kan jeg ikke huske at 2 var såå like...

ja hvorfor ikke?

Tror 2 av de vi fikk var tvillinger! De kom så fort etter hverandre og så var de fryktelig like! brått så kom det 2 andre men de kom mye senere.. sjokk når jeg skulle inn og tisse og så at det lå 4 små[8D][8D] hehe..[:D] Men våre er stooore nå, blir 2 år. [:)]

Du kan jo si at nesten alle katter er mange-linger, det er jo sjelden de får bare en. Er vel sjeldnere med to-eggede, men det skjer sikkert, og så må det jo oppdages også da. [8D]

Det kan faktisk være opptil 3 forskjellige fedre på ett kull!! Tenk om mennesker hadde hatt det sånn! Fått 5 barn på en gang med 3 forskjellige fedre.. Blitt fullt på fødestuen!!  Og tenk fordelingen av barna.. "Den er din, den er min.. Lars, er han her din?"

ORIGINAL: Thunderella

Det kan faktisk være opptil 3 forskjellige fedre på ett kull!! Tenk om mennesker hadde hatt det sånn! Fått 5 barn på en gang med 3 forskjellige fedre.. Blitt fullt på fødestuen!!  Og tenk fordelingen av barna.. "Den er din, den er min.. Lars, er han her din?"

Vi diskuterte det faktisk på jobb i dag, om det går an å ha mange fedre... Vet ikke om vi ble enige...

Tja, alle kattungene er kanskje egentlig tvillinger???? Eller nei forresten... De kommer vel fra hver sitt egg... Eller? Ja men da blir de jo tvillinger likevel, men to-egga.. Eller 6-egga, i dette tilfellet.... [8D]

ORIGINAL: Thunderella

Det kan vel strengt tatt skje også[:D]
Om man slipper to egg og har sex med to stk rett etter hverandre.... så kan det vel bli toeggede tvillinger
hvor det er forskjellig far... [:D][:D][8D]

Dytter denne opp til Tamiria.[:D]

Tamiria, disse to er ledige! [;)]

Tar en av disse jeg. De er jo prikk like(enegget tvillinger?[;)]) Men den til venstre på bilde har vi lyst på.[:)]

ORIGINAL: Tamiria

Tar en av disse jeg. De er jo prikk like(enegget tvillinger?[;)]) Men den til venstre på bilde har vi lyst på.[:)]

Hehe ja de er nokså prikk like! Den ene har litt bredere hvit stripe + litt hvitt på nesen. Den dere ville ha, ja... [;)]

Okei, da sier vi det! [:D]

Back
Topp