Kan kanskje se hei nå!

LekForLivet

Betatt av forumet
Hei!
Etter å ha fulgt med i noen dager, velger jeg å melde meg inn nå. Foreløpig termin er 25 desember. Så da er jeg vel omtrent 4+2 i dag. Litt vemodig da jeg ikke har de sterkeste graviditetssymptomene ennå, og er redd for at dette betyr at det ikke er liv laget. Har bestilt TUL i starten av mai, og ser frem til det!

Gratulerer til alle dere andre som også har testet positivt ❤️

Gratulerer!
Håper alt er fint, trenger ikke symptomer :)

Vil også spørre dere kloke damer om når man kan forvente å få 2-3 på digital test?

Vedlegg

• A918F6FB-56F7-447F-B458-011D1258AF40.jpeg
    A918F6FB-56F7-447F-B458-011D1258AF40.jpeg
    26,7 KB · Visninger: 25
Velkommen og gratulerer ❤

Anh. Testen så er det veldig foskjell fra person til person hvordan hcg stiger, prøv igjen om et par dager så viser nok 2-3❤

Gratulerer:Heartred

Symptomet skal du nok ikke bekymre deg for. Til meg sa det pang i løpet av uke 5, så har det bygget seg opp til omtrent sengeliggende nå som jeg er 7+6:dead: :hilarious:

Symptomet skal du nok ikke bekymre deg for. Til meg sa det pang i løpet av uke 5, så har det bygget seg opp til omtrent sengeliggende nå som jeg er 7+6:dead: :hilarious:

jeg kjenner det utmattelsen begynner å snike seg på nå, 4+6 i dag. Litt deilig å kjenne på det LITT, sånn at jeg vet at jeg faktisk er gravid Ikke noe særlig med dårlig form i det lange perspektivet :arghh: God bedring til deg :happy:

Back
Topp