trinerie Andre møte med forumet 5 Des 2005 #1 Hei.. Jeg lurer på en liten ting... Jeg skal ikke til legen før 4 januar og lurer på om jordmor kan skrive ut sykmelding.. Merker at jeg ikke har samme overskudd lenger. Det er både tungt og slitsomt.. Håper noen vet dette.... Klemz[:)][:)][:)]
Hei.. Jeg lurer på en liten ting... Jeg skal ikke til legen før 4 januar og lurer på om jordmor kan skrive ut sykmelding.. Merker at jeg ikke har samme overskudd lenger. Det er både tungt og slitsomt.. Håper noen vet dette.... Klemz[:)][:)][:)]
F fisken Forelsket i forumet 5 Des 2005 #2 Tror ikke det nei... Du må nok bestille en time hos legen din for sykemelding. Er ikke 100% sikker [&:]
Tror ikke det nei... Du må nok bestille en time hos legen din for sykemelding. Er ikke 100% sikker [&:]
chanottisa Glad i forumet 5 Des 2005 #3 jordmor kan ikke skrive ut sykemelding det er det bare legen som kan, slik funker det ivertfall oss[;)]
jordmor kan ikke skrive ut sykemelding det er det bare legen som kan, slik funker det ivertfall oss[;)]
*lilletrille * Gift med forumet 5 Des 2005 #5 Er nok legen som må skrive ut den sjukemeldinga ja. Jordmødre/fedre har ikkje den muligheten dessverre.
Er nok legen som må skrive ut den sjukemeldinga ja. Jordmødre/fedre har ikkje den muligheten dessverre.
L Lisee Elsker forumet 5 Des 2005 #6 Må gå til legen jeg også. Var der i forige uke og fikk redusert stillingen min noe.[:)]