Kan jordmor henvise

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Til Fysio pga bekkenløsning eller må jeg til lege for å få henvisning ?

Etter det jeg vet må du til legen. På samme måte som sykemelding, jordmor kan ikke skrive ut det heller

Etter det jeg vet må du til legen. På samme måte som sykemelding, jordmor kan ikke skrive ut det heller
Jupp, må til lege. Men da får du også fysioterapien gratis.
Jeg ble sendt videre fra fysio til kiropraktor, det dekkes kjipt nok ikke av NAV.

Æsj, skal ikke til legen for å forlenge sykemel før i slutten av måneden

Jupp, må til lege. Men da får du også fysioterapien gratis.
Jeg ble sendt videre fra fysio til kiropraktor, det dekkes kjipt nok ikke av NAV.

Bare gratis om hun får diagnose bekkenløsning med gangproblemer. Om ikke er det en egenandel.

Jeg fikk diagnose ryggsmerter fra legen på henvisningen, men jordmora mente det var bekkenløsning med gangproblemer :-)

Æsj, skal ikke til legen for å forlenge sykemel før i slutten av måneden

Kan vel ta en tlf?? Gjorde jeg når jeg trengte det!

Når du bestiller time hos en fysio så pass på det ikke er privat men med driftstilskudd. Om ikke trenger du ikke rekvisisjonen og må betale alt sjøl.....

Jeg fikk henvisning til fysio av gynekologen min. I henvisninga stod det bare "bekkenløsning". Ikke betalt noen ting :-)

Jeg gikk til kiropraktor med bekkenløsning. Fikk henvisning til fysioterapi, men ingen hadde ledig time før en måned fram i tid. Og de jeg fikk tak i måtte man betale hos.
Var verdt de pengene jeg brukte på kiropraktor, to ganger holdt.

Jeg bestiller time hos kiropraktor til fredag så får man se

Jeg gikk til kiropraktor med bekkenløsning. Fikk henvisning til fysioterapi, men ingen hadde ledig time før en måned fram i tid. Og de jeg fikk tak i måtte man betale hos.
Var verdt de pengene jeg brukte på kiropraktor, to ganger holdt.
Fikk du av kiropraktoren, henvisningen?

Fikk du av kiropraktoren, henvisningen?
Hehe, nei fikk henvisning hos legen. Kiropraktor trenger du ikke henvisning til, bare ringe og bestille time.

Jeg går også til kiropraktor pga bekken (+ rygg og nakke). Fikk henvisning til fysioterapi av legen, men har ikke hørt noe derfra siden jeg satt meg på venteliste for nesten to måneder siden. Så er veldig glad for at jeg valgte kiropraktor, har blitt MYE bedre og syns ikke prisen er så ille :)

Hehe, nei fikk henvisning hos legen. Kiropraktor trenger du ikke henvisning til, bare ringe og bestille time.
Tenkte kiropraktoren kunne henvise videre jeg, så mitt smutthull til å unngå time hos fastlegen ;)

Back
Topp