Kan jordmor henvise til bekken beha?

Evette

Gift med forumet
Har o.ul time om ca 2 uker og vanlig jordmor time om ca 6 uker. Men jeg begynner å tenke på å kanskje få snakket med noen ang behandling av bekkenet. Noen dager er bra, mens andre må jeg spise paracet. Og det spiller ingen rolle om jeg sitter, ligger eller står så får ikke avlasta på noen måte heller..Må jeg få egen time med fastlege eller kan jeg snakke med jordmor på o.ul? Legekontoret har somregel venetid på 1-2..

Jeg ble henvist til fysioterapi i uke 12 sist, så det er hvertfall ikke for tidlig - er plagene der, så er de der. Det var jordmor som først tok tak i det, men mulig det var legen som måtte skrive under, det husker jeg ikke.

Legen måtte gjøre det for meg, jeg ble henvist til fysio, men helt ærlig hjelper kiropraktor meg mye mer. Og der er deg bare til å ringe. Jeg går til ei som har spesialisert seg på bekken. Så det hjelper. Hun løsner opp. Ellers hjelper det med kulde på.

Har bestilt meg time til manuellterapeut som driver spesielt med bekkenplager. Hun ordner henvisningen selv

Da har jeg vært hos manuellterapeut. Kan anbefale det for alle som har hatt plager i tidligere svangerskap eller har fått det i dette. Hun sa alle får 2 gratis veiledningstimer, så får man se om man har behov for flere..fikk tips og øvelser

Back
Topp