Kan jordmor ha sydd for mye??

fruluna

Forumet er livet
Hmm sorry at jeg utbroderer alt mulig rart her, men vet ikke om noen andre å spørre innimellom jeg.. det er så kjekt å ha dere [:)]

Kan jordmor ha vært litt vel ivrig med å sy meg etter fødselen?? Jeg vet egentlig ikke hvor mye jeg revnet og sånn der nede, men jordmor sa hun bare skulle ta et par pyntesting.

Nå har samboeren og jeg prøvd å ha sex ett par ganger, men han kommer faktisk ikke inn!! Det er for trangt føler jeg. Kommer bittelitt inn, men så virker det som om det er full stopp. Og prøver han å presse på, gjør det vondt.. [&:]

Hun kan vel ikke ha sydd meg igjen for mye vel den kjerringa????

Samboeren begynner å bli litt smånervøs.. he he

Har noen av dere prøvd å ha sex igjen med hell?? Vi har tatt i bruk andre metoder så lenge da, så det er ikke synd på han.. he he

Ops ops ops!!! Dette hadde jeg ville ha sjekket opp... Ikke gøy om du må klippes opp igjen.... Men kan vere at du er hoven ennå... La oss håpe det siste... Lykke til!!!

Nå har jeg fått en del svar inne på sex og samliv, og det var visst ganske så normalt å være trang der nede i førsten.. puh..

Kondomer ja GoUngen! Kan godt få noen!
Du husker sikkert jeg skulle på butikken for en stund siden?? he he. Endte med at jeg måtte bomme noen av en venninne!! [:D]

Ble det noe sex på dere i dag da??

Back
Topp