Kan jo ikke være gravid?

Bolletrollet

Andre møte med forumet
Skulle hatt mensen den 19. Har ikke hatt sex den siste mnd fordi vi har vært syk om hverandre. Sist mnd rundt den 12 skjedde det et "uhell" Og jeg har ikke begynt på prevensjon enda, men fikk mensen den 19 og hadde den i 3 dager.
Har gått mye på do de siste dagene å sjekke for jeg har sånn mensen smerte, i går var der bittelitt lyst rosa blod på papire med første tørk, etter det er her ikke noe mer.
Hmm. Sist jeg ble gravid visste jeg det fra og med jeg stod opp.
Er litt redd...

Ville tatt en test jeg.. Bare for å få ett svar.. bedre det enn å gå å lure:) lykke til..

Skulle hatt mensen den 19. Har ikke hatt sex den siste mnd fordi vi har vært syk om hverandre. Sist mnd rundt den 12 skjedde det et "uhell" Og jeg har ikke begynt på prevensjon enda, men fikk mensen den 19 og hadde den i 3 dager.
Har gått mye på do de siste dagene å sjekke for jeg har sånn mensen smerte, i går var der bittelitt lyst rosa blod på papire med første tørk, etter det er her ikke noe mer.
Hmm. Sist jeg ble gravid visste jeg det fra og med jeg stod opp.
Er litt redd...
Hadde også tatt en test:-) Skader aldri å teste en gang for mye for å si det sånn....Lykke til:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, hadde vell bare håpt på at noen sa at de kanskje hadde opplevd noe lignende selv eller at de visste man ikke kan være gravid når jeg hadde mensen sist.. er litt redd for å få svaret med andre ord... Men takk for svar

Jeg gikk nettopp rundt og var overbevist om at jeg var gravid igjen. Var kvalm, småvondt i magen, humøret gikk opp og ned som bare det, og jeg hadde ikke mensen, bare konstant småblødninger. Da jeg tok testen og den var negstiv blei jeg faktisk nesten skuffa, selv om jeg var letta..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp