kan jo fortelle dere om dagens

!!

Forumet er livet
VIP
Hendelse[X(] 

Var på butikken iste for å hande mat! Kom bort i snopehylla og åg hockey pulver! MÅTTE bare ha det, og gleda meg stort til å komme meg i bilen, så eg kunne få smake litt[8D]

Kom ut i bilen, snuppa nekta å bli med meg, for hun ville bli med tanta si! Så eg gjekk bort i bilen for å sette inn setet slik at hun kunne få bli med!

Kom tilbake til bilen min, og da hadde jaggu noen klart å rygga i oss, selv om vi stod parkert! Heldigvis var sambo der, så han tok seg av det.

Tårene mine begynte å komme da, for eg hadde så lyst på hockey pulver, men passa seg liksom ikkje å sitte å spise snop når vi måtte fylle ut skadeskjema![:-] og det tok jo en evighet! Så eg var overlykkelig da vi var ferdi å fylle ut og kunne dra! Smilte så fint til dama, og kjørte! For ENDELIG kunne eg få snop!!! Brydde meg lite over skadene, for eg hadde så trang til å få det pulveret mitt[X(] 

He, he[:D]

Knall bra:) Som om jeg skulle ha gjort det selv:) hehehe:)

Hehe, må le litt [:D] Er jo sånn det er å være gravid, MÅ ha, bare MÅ ha [8D]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Hehe, må le litt [:D] Er jo sånn det er å være gravid, MÅ ha, bare MÅ ha [8D]

hehe.
hmm, nå fikk jeg veldig lyst på hockey pulver[8D]

ORIGINAL: Rappo

He, he[:D]

Hahahahaha, måtte lese det for mannen![:D]

Konge! Det er bare gravide damer som kan tenke slik![:D]

hahaha... Herlig!!!

Men leit med bilen da[:)] ( selv om det kaskje ikke spilte noen rolle før etter hockey pulveret var nede [8D]

ÅÅÅ nå fikk jeg lyst på det forresten [:-]

ORIGINAL: therese*

hahaha... Herlig!!!

Men leit med bilen da[:)] ( selv om det kaskje ikke spilte noen rolle før etter hockey pulveret var nede [8D]

mhm, det var VEEEEELDIG godt[:D] Nam-Nam!!

Ja, litt kjedelig det med bilen, vi har hvert så uheldige med en! kjøpte helt ny bil i fjor, og det er 3.gangen noen kjører i oss. MEN vi har hvert heldige med at det har hvert så liten fart at det bare har blitt litt striper og ryggesensoren som har blitt ødelagt! Noe som har blitt lett fiksa igjen[:)]

ORIGINAL: mamma til leah

ORIGINAL: therese*

hahaha... Herlig!!!

mhm, det var VEEEEELDIG godt[:D] Nam-Nam!!

Ja, litt kjedelig det med bilen, vi har hvert så uheldige med en! kjøpte helt ny bil i fjor, og det er 3.gangen noen kjører i oss. MEN vi har hvert heldige med at det har hvert så liten fart at det bare har blitt litt striper og ryggesensoren som har blitt ødelagt! Noe som har blitt lett fiksa igjen[:)]

Som du frister[:D] Tror jeg må gå en tur på kiosken og kjøpe meg snart jeg hehe,...

Huff det var virkelig uflaks ja!!! en fordelen med at noen kjører i dere er jo at man får det dekket. Hadde vært værre om man er den som kjører i... [:)]

Det er jammen i meg nesten værre å være hockeypulver sugen enn røyk sugen jooooo [8D] Ikke rart du ikke brydde deg om annet enn å få spise [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Sprettmusa

Back
Topp