Kan jeg

Jeg vet ikke... Men har hørt at man ikke skal farge håret pga kjemikalier. Så om dette stemmer gjelder det sikkert bryn og vipper også:p
 
Jeg sier ja, jeg er frisør. Jeg står opp det hele tiden, og ordner meg selv som vanlig :)
 
Hjemmefarging er ok så lenge området du gjør det i er godt ventilert og du er forsiktig.
 
Ja det kan du men som frisør annbefaler jeg deg å ta turen til en frisør salong da håret kan ta farge anderledes når man er gravid
 
Det har jeg også lurt på, og jeg spurte legen. Hun ville egentlig ikke svare. Har lett mye etter informasjon, og funnet ut at det generelt ikke frarådes - og det er fordi hodebunnen ikke tar opp stoffene så godt, men at det er viktig å bruke hansker. Jeg har foreløpig skikkelig ettervekst, fordi jeg likevel ikke har turt å farge. Det er bare magefølelsen ... det er jo sterke stoffer, og noe må jo komme inn gjennom hodebunnen? Men føler meg litt hysterisk, da. Kjæresten synes absolutt ikke jeg skal, så har egentlig hørt litt på ham også siden det jo er hans barn også selv om det er i min kropp ...

https://helsenorge.no/gravid/trygghet-og-gravid Scroll langt ned til overskriften om hårfarging.
 
Jeg gjør der, men anbefales ikke.

Er veeeeellddiigg opptatt av kjemi i svangerskapet her da.
 
Det har jeg også lurt på, og jeg spurte legen. Hun ville egentlig ikke svare. Har lett mye etter informasjon, og funnet ut at det generelt ikke frarådes - og det er fordi hodebunnen ikke tar opp stoffene så godt, men at det er viktig å bruke hansker. Jeg har foreløpig skikkelig ettervekst, fordi jeg likevel ikke har turt å farge. Det er bare magefølelsen ... det er jo sterke stoffer, og noe må jo komme inn gjennom hodebunnen? Men føler meg litt hysterisk, da. Kjæresten synes absolutt ikke jeg skal, så har egentlig hørt litt på ham også siden det jo er hans barn også selv om det er i min kropp ...

https://helsenorge.no/gravid/trygghet-og-gravid Scroll langt ned til overskriften om hårfarging.

Jeg har selv skikkelig ettervekst! Ser helt forferdelig ut!
 
Jeg står da i barnerommet og maler tak og vegger. Hvor farlig kan det egentlig være? Og hvorfor skal man bli funksjonsløs før man må? Jeg hadde farget håret!
 
Farget håret mitt som vanlig og akter å gjøre det denne gangen og :)
Ble kanskje to ganger med striper i sist graviditet?
 
Jeg står da i barnerommet og maler tak og vegger. Hvor farlig kan det egentlig være? Og hvorfor skal man bli funksjonsløs før man må? Jeg hadde farget håret!

Driver og maler trapp selv. Er sååååå lei!! Aldri male trapp igjen :p
 
Jeg MÅ farge håret! Mulig jeg får frisøren til å finne noe som er mest mulig lik min vanlige farge, så slipper jeg hundre turer:)
 
Back
Topp