Kan jeg....?

Gullnr5

Glad i forumet
Ringe sykehuset å purre på timen min til ul....??? Så usikker på om jeg skal mase :confused: Men ønsker meg så å se at alt er bra :)
 
Ringe sykehuset å purre på timen min til ul....??? Så usikker på om jeg skal mase :confused: Men ønsker meg så å se at alt er bra :)

Du skal vel ikke feire jul med de akkurat.. Tror ikke de kan sette deg lengre BAK i køen fordi du ringer og spør 1 gang..? Hadde bare ringt jeg. :)

Det verste som kan skje er jo at du
a) ikke får svar,
b) de anser deg som en masekråke og ber deg vente til det kommer noe i posten e.l.
c) du møter et hyggelig menneske som kan hjelpe deg litt på veien.

:)
 
Jeg har alltid fått beskjed om å ringe å purre på sykehuset hvis ting tar tid. Ting kan gå litt tregt , så det er bedre å ringe å purre. Mulig en kan få time tidligere da. Dette har jeg fått beskjed om hos både fastlege og leger på sykehuset. (Gjaldt ikke UL da, men andre ting.)
 
Ring og spør!
Jeg jobber på sykehus og liker å tro at de aller fleste ansatte på sykehus vil pasientene sine alt godt og ønsker å hjelpe dem.

Jeg skal forresten ringe selv i morgen for da har det gått nesten en uke siden min lege sendte henvisning om ul...
 
Ringer å maser støtt jeg på stort sett alle instanser :p værste er at det hjelper og vettu, og du er jo bare et navn på papiret :D vær hyggelig og ydmyk så får du nok hjelp!
 
Har ringt nå å da hadde de ikke fått henvisningen :p så nå er den sendt på nytt og jeg skal ringe etter lunsj å fr mulig time I morgen :D *hæppiskvet* :D
 
Skulle til å skrive ring i tilfelle de ikke har fått henv.

Slutt å vær så redd for å mase! Vil man noe må man i blant åpne munnen :)
 
Back
Topp