Kan jeg være?????

Gjørdis

Glad i forumet
Det er sikkert veldig dumt av meg, men jeg har hørt at eggløsningstest kan slå ut positivt på en graviditet??

SIden jeg ikke har fått kjøpt meg graviditetstest ennå, så bare på skøy tok jeg en eggløsningstest som slo ut positiv.
Kan jeg være gravid eller?? Skal kjøpe test i dag å ta i morgen[:)]

Oioi.. det hørtes spennende ut Gjørdis [:D] Håper det er sånn i ditt tilfelle nå, at EL testen slo ut positivt pga HCG! [:D] Det hadde jo vært fantastisk! Vet ikke om medisinene ved prøverør gjør så EL tester kan slå ut jeg, men håper på det beste resultatet for deg i morgen med en G test!! [:D]

Masse lykke til!

Jeg håper så inderlig at det er vår tur denne gangen.
Det hadde vært sååå hærlig med en positiv test i morgen

så spennende[:D][:D][:D]krysser alt som kan krysses på at du får en positiv test[:D][:D][:D]

Jøss,dette hørtes spennende ut!
Løp og kjøp ny test,spent på oppdatering[;)]
Masse lykke til[:D]

ORIGINAL: Serene

Det stemmer at hormonene fra sprøytene gir utslag på graviditetstesten, jeg testet ut dette forige forsøk og den ga meg positiv test etter innsetting av eggene[:)] men dette blir borte etter dag 5 mener jeg[8|] har skrevet om det på dagboken men husker ikke helt hvilken dag det sluttet å gi positiv test.

Håper virklig at du har en liten spire i magen din[:D]

Dette var fryseforsøk, så det er lenge siden jeg gikk på sprøyter,så de burde være ute av kroppen min for leeeenge siden[;)]

Må vente til mannen kommer hjem fra jobben kl fire, så skal vi spise middag og så er det rett på apoteket å kjøpe test[:)]

Men skal klare å vente til i morgen tidlig før jeg tester. Har jeg klart å vente i 4 1/2 år på en spire, så skal jeg jaggu klare å vente en dag til[:D]

Tusen takk jenter. Kjenner jeg er VEEEELDIG spent nå, men jeg SKAL klare å vente tili morgen.

I det ene øyeblikket er jeg sikker på at jeg er gravid(hvorfor skulle ellers EL testen bli positiv??), mens neste øyeblikk er jeg sikker på at det ikke går bra(det ville være for godt til å være sant, at vi endelig ble gravide), skikkelig berg å dalbane dette.

Det går nok bra skal du se! Heia, heia, heia! [;)] Gleder meg veldig til oppdatering i morgen Gjørdis! Lykke til! [:D]

Dere er så søte jenter her inne.

Sender en STOOOOOR klem til dere alle sammen

ORIGINAL: hegemw

wow, spennende, da venter jeg i spenning til imorra. masse lykke til

ORIGINAL: ElinR

ååå håper så inderlig du får pos test i morra vennen!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D]

Ja jeg håper også. Har litt menssmerter av å til, men det trenger ikke være et dårlig tegn????

ååå håper så inderlig du får pos test i morra vennen!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D]

Åååååå så spennande!!! Da MÅ væra din tur no[:D]

Når eg var gravid fekk eg min første positive el-test nåken gong.. (prøva å ikkje gi for store forhåpningar[8D])

Lykke til med testing

Så spennende!!! [:D][:D][:D]
Masse lykke til med test i morgen! Satser på et gledeshyl! [:)]

ORIGINAL: Tøysa

Så spennende!!! [:D][:D][:D]
Masse lykke til med test i morgen! Satser på et gledeshyl! [:)]

Signerer denne og krysser alt jeg kan for at det er deres tur nå!!

ORIGINAL: Gjørdis

Jeg håper så inderlig på en positiv test i morgen[:)]

gleder meg til å slå på pc`n i morra, du SKAL få pos test[:D][:D][:D][:D]

Jeg håper du har rett[:D]

ORIGINAL: Nesing

Oioi, så spennende! Jeg regner med at teststreken var like sterk eller sterkere enn kontrollstreken?! Uansett, håper virkelig du i morgen kommer jublende inn med en gladmelding til oss. Ingenting er bedre enn det. Krysser fingrene for gode nyheter !

Jeg tok en digital EL test.

Back
Topp