kan jeg være trygg nå?

emk23

Forelsket i forumet
hei jeg er nå 17uker og har hatt 6spontanaborter etterhverandre(alle i 1trimester) fikk en datter for 1år siden(om 2dager hehe) og dette er da 1graviditet etter fødselen og har hittil ikke blødd eller noe,men jeg har jo ikke vert på ul enda... kan jeg nå begynne å glede meg tro???

litt rart at jeg hadde 6sa så fikk jeg datteren min og så ingen sa (foreløpig) etter dette hmmmmm........

takk for alle svar jeg får

jeg var aldri til utredning,legen min var skikkelig teit egentlig. har bytta fastlege nå da. er med samme mann alle saene og han er far til datern min og denne... har ikke fått time til ul enda[&:][:@] men venter spent på dette. kansje jeg da kan klare å slappe av litt,da får jeg jo bekrefta at hjertet slår osv... (håper jeg da) takk for svaret

ja jeg får kansje ringe og høre? jeg synes også at det er rart at jeg ikke har fått time,jeg var hos legen 28feb og da skulle hun sende henvisning med en gang. skal jeg ringe legen min eller sykehuset da tro?

jepp det skal jeg gjøre,skriver inn hit etter jeg har ringt legen jeg da... foresten er du født i 82? det er jeg å[:D] er dette din første?

jeg var 16år og ble også alenemamma,var litt vanskelig i begynnelsen men det gikk etterhvert veldig bra! dette klarer du fint,kommer lett inn i rutiner[:D] kos deg med babyen din du og ikke tenk på at du er alene. lykke til videre

jeg har ringt legen nå,hun hadde fader i meg glemt og henvise meg til ul.. [:@] og jeg som har ventet såååååå lenge og gledet meg[:(]  men da håper jeg at jeg får time fort. en fortsatt fin dag til dere alle

Back
Topp