Kan jeg være sikker på disse testene?

Lottemora

Flørter med forumet
Septemberlykke 2021
Etter uteblitt mens, uten å ha noe som helst anelse om når den skulle komme.. Bare husker ikke sist den kom.. Ingen symptomer, da jeg ammer førstemann på 10 mnd enda og går med ømme pupper konstant. Værtfall så bestemte jeg meg igår for å teste, på kveldsurin. To streker, den ene mye svakere.. Testet igjen idag på kveldsurin, men hadde da ikke tissa på minst 6 timer. To streker igjen, men åsså nå svakere.. Legger med ett bilde:) hva tror dere? Noen som vil vise bilde av sine tester? ImageUploadedByBV Forum1465155601.523214.jpgImageUploadedByBV Forum1465155618.549943.jpgImageUploadedByBV Forum1465155626.034916.jpg

Fantastisk! Ble to veldig tette dette :) hvordan finner jeg ut termin om jeg ikke vet når jeg ble gravid, hatt uregelmessig mens og småblødninger, men er som sagt en god stund siden sist.

Fantastisk! Ble to veldig tette dette :) hvordan finner jeg ut termin om jeg ikke vet når jeg ble gravid, hatt uregelmessig mens og småblødninger, men er som sagt en god stund siden sist.
På UL vil de nok klare å se hvor langt du er på vei, og sette termin :)

På UL vil de nok klare å se hvor langt du er på vei, og sette termin :)

Hvordan vet legen da når jeg skal henvises til oul? Jeg kan jo være alt mellom 4-8 uker og dette skal jo skje mellom uke 18-20, kan man ikke finne termindato før så sent :o

Så morsomt! Hvordan tror du det blir å ha de så tett? :)
Den positive testen kom litt raskere enn forventet, så jeg er fortsatt i ferd med å fordøye det hele! Nå er jenta vår rolig anlagt, så det er jo greit, men tipper det blir fryktelig travelt likevel. Forhåpentligvis får de god glede av hverandre og ikke bare konkurranse og kjekling :-) Selv ønsket jeg alltid at jeg hadde søsken tettere i alder, så... Hva tenker du?

Hvordan vet legen da når jeg skal henvises til oul? Jeg kan jo være alt mellom 4-8 uker og dette skal jo skje mellom uke 18-20, kan man ikke finne termindato før så sent :o
Gratulerer! :-) Jeg har skjønt at man kan få tilbud om tidlig ul dersom man ikke aner når befruktningen skjedde.

Gratulerer!
Noen fastlegekontorer kan ta tidlig UL for å fastsette termin, hvis ikke henvise deg videre.

gratulerer :D

Gratulerer! Jeg har også ei på 10 mnd :)

Gratulerer så mye og velkommen til oss :D

Gratulerer så mye! Min nr to er også 10 mnd :)

Back
Topp