Kan jeg være gravid?

summergirl

Forelsket i forumet
I tilfelle ble jeg gravid i midten av April,min kjære hoppet da ut av svingen og jeg tror jeg hadde eggeløsning [&o] fikk veldig lite mens 2 Mai og det var kun litt i 1 (2) dager..

Nå i det siste har jeg vært veeeeeldig trøtt og fått mye kviser [:'(] jeg satt og klaget over kvisene til en kolega,da hun pluttselig sa kanskje du er gravid? har grublet på det siden.. Jeg skal ha mensen til helgen igjen.. Hva tror dere?

Når kan man teste?

dytt

ORIGINAL: lmk88

Du kan teste nå

okei,men tenkte at jeg skulle se om mensen kom.. hvor lenge etter er den teste grensa liksom da?

ORIGINAL: *LiseT*

Mye mulig, like mulig som at du ikke er det.
Ta en test så vet du med sikkerthet, vi er desverre ikke orakler som kan spå fremtiden her inne [;)]
Lykke til, håper du får det svaret du ønsker deg da.

i know..[;)]

er syk så får ikke kjøpt.. blææ,ble jeg nyskjerrig å

Hoppe av i svingen (ikke ut i svingen) er ikke noen sikker form for prevensjon, og om det i tillegg var rundt eggløsningstider så er det i alle fall ikke umulig at du er gravid. Eneste måte å vite sikkert er å teste, og du kan sikkert teste allerede nå, men før ikm (og kanskje den første tiden etter) er det lurt å teste med morgenurin

Lykke til

ORIGINAL: lenemor

Hoppe av i svingen (ikke ut i svingen) er ikke noen sikker form for prevensjon, og om det i tillegg var rundt eggløsningstider så er det i alle fall ikke umulig at du er gravid. Eneste måte å vite sikkert er å teste, og du kan sikkert teste allerede nå, men før ikm (og kanskje den første tiden etter) er det lurt å teste med morgenurin

Lykke til

ikm? hva betyr det?

Hvis du tror at du ble gravid i midten av mai, og fikk bitte litt mens i begynnelsen av mai. Så har du passert testegrensa. Ikm er ikke kommende mens. Dvs den dagen du skal ha mensen...

Hvis du tror at du ble gravid i midten av mai, og fikk bitte litt mens i begynnelsen av mai. Så har du passert testegrensa. Ikm er ikke kommende mens. Dvs den dagen du skal ha mensen...

nei,i midten av april hadde vi ubeskyttet sex,så kom til bittelitt mens i begynnelsen av mai.. [:)]

ORIGINAL: summergirl

nei,i midten av april hadde vi ubeskyttet sex,så kom til bittelitt mens i begynnelsen av mai.. [:)]

Da har du kunnet teste i flere uker allerede.... så om du er gravid slår det "nesten sikkert" ut på en test nå.

ORIGINAL: TonjeJenta

Da har du kunnet teste i flere uker allerede.... så om du er gravid slår det "nesten sikkert" ut på en test nå.

okei.. kjekt å vite

synd jeg ikke orker å gå på apoteket.. er syk og klarer nesten ikke gå [:'(][&:]

ORIGINAL: Habib Galbi

Ja, det kan fult mulig være at du er gravid da, med små blødninger i mensperioden[:)] Synd du ikke kan få tak i en test nå.

Men lykke til, og håper du får det svaret du ønsker[:)]

er d normalt å få små blødninger i mensperioden?

ORIGINAL: Habib Galbi

Ja, det kan fult mulig være at du er gravid da, med små blødninger i mensperioden[:)] Synd du ikke kan få tak i en test nå.

Men lykke til, og håper du får det svaret du ønsker[:)]

er d normalt å få små blødninger i mensperioden?

dytt

kan du ikek få kjæresten din til å kjøpe en test?

noen blør i svangerskapet. som regel veldig lyst blod og veldig lite.

ORIGINAL: larviksjenta

kan du ikek få kjæresten din til å kjøpe en test?

noen blør i svangerskapet. som regel veldig lyst blod og veldig lite.

han har vært avgårde i hele dag.. får håpe jeg orker å kjøpe i morgen..

Back
Topp