Kan jeg være gravid?

H-40181021

Andre møte med forumet
Har uregelmessig mens da jeg har gått på depo provera i 2 år. Fikk heldigvis mensen ganske fort etter slutt, gikk bare 3 mnd etter siste sprøyte. Har ikke hatt no LH topp enda men forje syklus hadde jeg el slim. Det varte bare 1 dag, det var 25juni. men vi hadde samleie 22 juni og 26 juni. Hadde mensen 11-15 juli. Men d var ikke så mye blod å det var litt slimete, og brunt den siste dagen. Siste uken har jeg vært utrolig trøtt. Sitter på jobb å dupper av hele tiden! Jeg er veldig irritert til tider og heren dagen begynte jeg bare å grine ut av det blå. Føles ut som om det er noe som trykker/stikker rondt livmora og jeg blir andpusten av absolutt ingenting og svimmel. Så da lurer jeg på, kan jeg være gravid selv om jeg hadde mensen? Noen som har opplevd det samme?
 
Vanskelig å tolke om det bare er hormoner etter prevensjon eller ikke, men det blir spennende å høre ☺️ oppdater gjerne!
 

Vedlegg

  • IMG_0134.jpeg
    IMG_0134.jpeg
    395,1 KB · Visninger: 112
Mulig jeg ser antydning til en strek, men vanskelig å si egentlig.

Var det lenge siden du gikk på do før den testen? Drakk du mye først?

Prøv å holde deg 3-4 timer (om det går) og uten å drikke noe særlig før en evt ny test ☺️
 
Jeg hadde menstruasjon helt som vanlig når jeg var gravid, men det var utenfor livmoren så vet ikke om det påvirket. Men: om du er såpass langt på vei alt, så burde streken vært veldig tydelig nå dessverre :Heartred Så jeg vil tro det bare er hormoner - kanskje ny EL nå? Symptomene matcher meg når jeg har EL
 
Hvordan har det gått?
Tok ny test idag med makesure, 99% sikker på den er negativ. Både igår å idag så har jeg hatt helt intense smerter i nedre del av magen å blitt skikkelig kvalm, føles som jeg må spy. Skal se det ann over helgen. Viss det ikke blir bedre skal jeg ta en tlf til legen å høre. Var gravid i 2020 å da hadde jeg det akkuratt likt som nå. Men da testet jeg ikke før 1 mnd etterpå å fikk 3+ på testen. Kan jo håpe på det enda er for tidlig til å teste å at det dukker opp 2 streker på testen snart
 
Back
Topp