Kan jeg være gravid?

Men når det som kommer ut måler 5-6cm eller hva det var, så er det vel ikke nødvendigvis fosteret? Mye annet som skal ut også.. Kan det være morkaken? Hadde medisinsk abort etter MA i uke 14 (fosterutvikling stoppet i uke 12) og det var helt sinnssykt så mye som kom ut. Så man skulle vel tro det kom en del selv om man bare er noen uker på vei?
 
Jeg er helt sikker på at det ikke var et koagel, så hva annet kan det være?

Det vet jeg ikke så det kan jeg dessverre ikke svare på, men g-tester blir positive ved graviditet så siden testen på tirsdag var negativ, så er det nok noe annet.
 
Kan vær jeg rekna feil, men det var større enn ett vanlig koagel. Geleaktig konsistens.
Jeg tok en på tirsdag, den var negativ. Venter mensen nå til uka.

Det er nok ikke en spontanabort om du har hatt bare negative tester, hvertfall ikke slik at du kan se fosteret når det kommer ut. Da skal du ha vært gravid i noen måneder og da ville testene ja slått ut. Koagler kommer i Mnge ulike fasonger og konsistenser og har du nylig hatt sex tenker jeg det kan være sæd som har blandet seg med blod. Sæd som har ligget en stund kan gi en sånn geleaktig konsistens.
 
Åja, tatt i betraktning at testene har vært negative er det nok ikke spontanabort, nei. Leste nok litt for fort..
 
Okei, tusen takk for svar alle sammen:smiley-ashamed004
Dette er første gang vi prøver å bli gravide, dette er veldig nytt for oss. Så er veldig skummelt når det kommer ut noe som jeg aldri har sitt før :smiley-ashamed008
Da krysser jeg fortsatt fingrene for at jeg kan være gravid og at mensen ikke kommer.:smiley-bounce012
 
Back
Topp