Bondemamma#
Andre møte med forumet
Hei! Jeg er veldig forvirret og redd nå. For 2 uker siden fikk jeg mens til vanlig tid. Jeg blødde i ca 5 dager. Tenkte ikke noe mer over det, før jeg begynte å spotte brunt nå på mandagen, jeg tok en test bare fordi jeg hadde en og den viste positivt! Jeg kjøpte en digital test senere på dagen, den viste gravid 1-2. Jeg har kjent litt på at jeg ikke forstår det helt. Jeg tok i dag en ny test, den var veldig veldig svak, men postiv. Jeg syntes det er rart at den plutselig blir så svak, jeg spotter enda smått brunt/svart, det er ikke mye, kun bittelitt i trusa og litt på papiret når jeg tørker. Fikk litt lyst blod i dag, men har ikke direkte vondt, kun litt smålig strekking/stikking.
Er det en sa? Eller kan jeg være gravid?
Jeg eller vi, har en 2,5 åring fra før, men kan ikke huske at var slik sist. Jeg er så redd for at det er en SA eller at noe er galt, vært i kontakt med lege men venter foreløpig på svar når jeg kan komme dit.
Noen som har opplevd noe av det samme?
På bildet er testen øverst fra mandag med morgen urin, testen nederst er fra i dag, ikke morgen urin og tydelig svakere.
Er det en sa? Eller kan jeg være gravid?
Jeg eller vi, har en 2,5 åring fra før, men kan ikke huske at var slik sist. Jeg er så redd for at det er en SA eller at noe er galt, vært i kontakt med lege men venter foreløpig på svar når jeg kan komme dit.
Noen som har opplevd noe av det samme?
På bildet er testen øverst fra mandag med morgen urin, testen nederst er fra i dag, ikke morgen urin og tydelig svakere.