Kan jeg være gravid?

Hopefull mom 2 be

Første møte med forumet
Er litt usikker på om jeg er gravid eller ikke. Er 1 uke over forventet mens, men har ikke dukket opp noe enda. Har merket en del på kroppen de siste ukene, blant annet en del mens smerter(murringer), sensitive brystvorter, uvel ikroppen/småkvalm (særlig om morningen, og når jeg er sulten), trøtt og hodeverk. Har tatt 2 tester men ingen av de har slått ut enda. Kan det værer at mens er litt forsinket, eller tror dere at jeg er gravid? 

Hei!!! Ja d kan du godt være... Jeg fikk først negativ test... Venta 5 dager å da ble den positiv:))) Lykke til:))

her er begge deler kline sannsynlig. Enten er mensen forsinket, ellers er du gravid uten at det har slått ut på test enda. Krysser fingrene for at du får det svaret du ønsker!:)

Ja, jeg får håpe på et positivt resultat til slutt :) Venter noen dager til før jeg tester igjen... Var det 5 dager over forventet mens du ventet med å teste? Har hørt det er noen som ikke får positivt resultat før lenge etter. Kan dette være realistisk?

første gangen jeg var gravid(mistet da) testet jeg ikke positivt føre uke 6. Om det går for lenge, kan du jo bestille deg en levering da:)) Masse lykke til iallefall:))

Får vente i noen dager til da å se hva som skjer. Håper i det lengste på et positivt svar:) Tusen takk for støtten:)

Back
Topp