kan jeg være gravid???

cassie og leanna mam

Gift med forumet
har altid hat regelmesig tr..nå er den 15 dager forsinak vis jeg reiner ut fra den krafige blødninga jeg hadde i februar for i februar kom den 4 dager over tiden.
vis jeg regner fra den normale syklusen er e 19 dager over tiden..tok test i går på formidagen å den var negqativ.ringte legen å ho sa jeg skule vente 1 uke å så teste på nyt.siden jeg har stikninger i magen å vont i korsrygen..å tr er uteblit.hadde noen få dråper på papire hær om dagen men ikke noe mer etter det..
når jeg  gjik me ho lille så var dne svak først å så sterkere når det gjik enda lengere tid,så kan jo være at det ikke var nok hormoner til å slå ut..e vet ikke..er oppblåst men det renger ikke han oe å si..var hos legen 16.3(dagen eter da e skule hat tr etter dne vanlige syklusen)ho kjente på eggstoken å det var drit vont å ubehageli..
brukte ikke cb test men en ana en fra apoteke

setter pris på svar.på forhånd takk[:D]

Hmm... det hørtes jo rart ut. Ville nå ha trodd at du var gravid. Men du får ta en test til om en uke visst ikke tr er kommet til da[;)].

nei er ikke ås veldig mye ana å gjøre en å vnete nei.komer til å bli lang uke..

Prøv en clear blue neste gang, jeg stoler kun på de. De andre har flere ganger vist feil på meg

ORIGINAL: enit

Hmm... det hørtes jo rart ut. Ville nå ha trodd at du var gravid. Men du får ta en test til om en uke visst ikke tr er kommet til da[;)].

sign, håper det blir som du vil! [:)]

Du får ha lykketil, da.

tussen takk alle samen..håper å e e gravid:)har bursdag te uka så hadde jo vært værdens beste bursdags gave:)

ORIGINAL: *Jippii*

Prøv en clear blue neste gang, jeg stoler kun på de. De andre har flere ganger vist feil på meg

ok.da skal e prøve det neste gang.ho på apoteke sa den var like siker som cb men di kan ta feil.har en til av di "bili" testen så får bruke den å så kjøpe en cb i tileg..

ORIGINAL: cassy sin mamma

tussen takk alle samen..håper å e e gravid:)har bursdag te uka så hadde jo vært værdens beste bursdags gave:)

Det har jeg også thihi[:D], da skal jeg tenke på deg når jeg blåser ut lysene på kaka[:D]

Det har jeg også thihi[:D], da skal jeg tenke på deg når jeg blåser ut lysene på kaka[:D]

tussen takk..når har du foresten?jeg har 11

tussen takk..når har du foresten?jeg har 11

Bare hyggelig[;)]. Jeg har den 10. 

Back
Topp