Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lutinus gir veldig sjeldent falskt positiv.
Det som kan gi falsk positiv, er eggløsningssprøyta.
Gratulerer!! Men jeg lurer, hvordan rekker det og bli 8 delt? Alle mine var 4 delt unntatt ett som var 5 delt... Dette var med uttak mandag og innsett onsdag..., når du får 8 delt, ligger det lenger og utvikler seg før man setter det inn da???Jeg fikk positiv på rugedag 8 med innsetting av 3 dagers 8 delt egg.
Gratulerer!! Men jeg lurer, hvordan rekker det og bli 8 delt? Alle mine var 4 delt unntatt ett som var 5 delt... Dette var med uttak mandag og innsett onsdag..., når du får 8 delt, ligger det lenger og utvikler seg før man setter det inn da???
Håper det går din vei i januar!!!!Den graviditeten endte i BO dessverre.Jeg hadde egguttak på en fredag og innsett på mandagen (3 dager etterpå) og da var de åtte delte. Hadde da to egg til på innsettingsdagen der ett var 5 delt og et 6 delt. Et egg gikk bort og et egg overlevde ble fryst etter 5 dager, så har et Blastocyst på frys.
Mine har vært det på fryseforsøk. Da har de jo kommet en dag lengre i utviklinga.Gratulerer!! Men jeg lurer, hvordan rekker det og bli 8 delt? Alle mine var 4 delt unntatt ett som var 5 delt... Dette var med uttak mandag og innsett onsdag..., når du får 8 delt, ligger det lenger og utvikler seg før man setter det inn da???