Kan jeg teste på rugedag 8?

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Har lyst til å teste med er redd lutinus vil gi falsk positiv? Og kan jeg teste selv om det ikke er morgenurin?

Da testet jeg nå siden jeg ikke klarte å holde meg og fikk blankt negativ... Ikke antydning til noe som helst. Vet det er tidlig da så får vente et par dager til....var bare såååå nysgjerrig

Lutinus gir veldig sjeldent falskt positiv.

Det som kan gi falsk positiv, er eggløsningssprøyta.

Jeg fikk positiv på rugedag 8 med innsetting av 3 dagers 8 delt egg.

Jeg fikk positiv på rugedag 8 med innsetting av 3 dagers 8 delt egg.
Gratulerer!! Men jeg lurer, hvordan rekker det og bli 8 delt? Alle mine var 4 delt unntatt ett som var 5 delt... Dette var med uttak mandag og innsett onsdag..., når du får 8 delt, ligger det lenger og utvikler seg før man setter det inn da???

Tror eggene deler seg ca en gang i døgnet. Først i 2, så i 4, så i 8 osv. Så etter 3 dager er egget delt i 8. Sånn ca. De deler seg jo ikke helt likt heller, så derfor var ditt ene egg delt i 5.

Gratulerer!! Men jeg lurer, hvordan rekker det og bli 8 delt? Alle mine var 4 delt unntatt ett som var 5 delt... Dette var med uttak mandag og innsett onsdag..., når du får 8 delt, ligger det lenger og utvikler seg før man setter det inn da???

Den graviditeten endte i BO dessverre. :( Jeg hadde egguttak på en fredag og innsett på mandagen (3 dager etterpå) og da var de åtte delte. Hadde da to egg til på innsettingsdagen der ett var 5 delt og et 6 delt. Et egg gikk bort og et egg overlevde ble fryst etter 5 dager, så har et Blastocyst på frys.

Den graviditeten endte i BO dessverre. :( Jeg hadde egguttak på en fredag og innsett på mandagen (3 dager etterpå) og da var de åtte delte. Hadde da to egg til på innsettingsdagen der ett var 5 delt og et 6 delt. Et egg gikk bort og et egg overlevde ble fryst etter 5 dager, så har et Blastocyst på frys.
Håper det går din vei i januar!!!! :)

Mine har vært det på fryseforsøk. Da har de jo kommet en dag lengre i utviklinga.

:)

Back
Topp