kan jeg teste nå?

rosenjenta

Glad i forumet
Den 28 dagen er i morgen. Er det mange som tester positivt allerede dagen før?

Hehe da er vi likt!!! Har å 28 dagen i mårra... Jeg testa på lørdag og den var helt klart negativ...

Jeg mener at jeg testet to dager før IKM siden jeg hadde så mange graviditetssymptomer, men den var negativ. Testet på kveldsurin på IKM dagen og da var den posotiv, men med svaaak strek! Lykke til! Lurt å vente til morgenurin i morgen, selv om det er vanskelig å vente!

det er mange som tester positivt allerede FØR IKM dagen, men mange tester ikke positivt før lenge etterpå. Så det er vel veldig individuelt. Jeg hadde testa om jeg var deg. hehe, klarer ikke å holde meg jeg. Synes ikke det er noe verre å få negativt resultat enn å se at tanta kommer... Men det er jo en annen sak om man ikke vil svi av unødvendig mange tester[;)] Er sååå spent!! Hyl ut om du tester da!!!

åhhhh vil teste nå, men har bare 1 test. Jeg har fått mensen på dag 28 siste 2 mnd. så jeg må kanskje prøve å holde meg til i morgen eller onsdag. Spørs om onsdag blir litt for hardt. Jeg har ingen graviditetssymptomer, eller kanskje jeg har det?? Er veldig trøtt. Litt ømme pupper ( når jeg klemmer) og fått noen ekstra kviser. Hehe. Jeg er nok ikke gravid nei, er ganske innstilt på det. Er likevel spent på å ta en test!! [;)]

krysser fingrene for at testen din blir positiv[:)]

*isa* tusen takk for at du krysser fingrene for meg [:D] Denne mnd. har jeg ikke tatt el. tester. Dette er 2pp. I 1pp startet hele prøvingen med el. testing, men det ble litt for mye tror jeg. Jeg ble så stresset av det, var kun det som sto i holdet mitt da.

jeg svidde av drøssvis av el-tester dagen før mensen kom jeg. Og tre (!!!!) graviditetstester før det. men det skal sies til mitt forsvar at jeg ikke ante hvor i syklusen jeg var da. men kommer nok ikke til å være et spøtt bedre denne runden heller[;)] Er så nysgjerrig på resultatet ditt[:)] Men joda, er sikkert mest fornuftig å vente til i morgen. isj, kjedelig. [;)]

JA det er kjedelig. Kroppen vet jo det allerede, men jeg vil også vite det. Skulle ha vært noe vi kunne ha målt allerede like etter eggløsningen, en test av ett eller annet slag, men det finnes jo bare HCG da så da må vi vel finne oss i at det tar en stund før det blir skilt ut så mye at det vises på en test. Tiden fra el. og til ikm er lang syns jeg.

Huff ja, men jeg synes tida fra TR til el er lang også jeg. Hehe. Var ikke akkurat i nærheten når den type tålmodighet ble delt ut nei[;)] Men test i morgentidlig da du!! [;)] Venter spent[:)]

Back
Topp