kan jeg ta UL sååå tidlig..?:-/

Mamma til Theo

Forelsket i forumet
Jeg er bare uke 5+4 i dag, men har lyst å ta UL nå.
Det er ledig time i morgen
Kan de se noe særlig da? Om det er levedyktig altså?
Jeg orker ikke vente til uke 8. Må ha sjelsro :-)
Jeg har en "treig" kropp som IKKE erflink å spontanabortere når ting er gale. Hatt MA 2 ganger nå, og ønsker tidlig tilbakemelding fra legen.

Jeg er jo øm i puppene og alt det der, så det er jo bra!

Anyone?

Det er nok i tidligste laget. Du KAN se noe, men jeg hadde ikke tatt sjangsen. Hjertet begynner vel å slå 5+5. Jeg har vært på ul uke 6 der de ikke så om hjertet slo. Måtte tilbake 6+6 da slo hjertet.
Denne graviditeten har de forandret reglene på sykehuset her jeg bor, med at man ikke får komme til ul før etter uke 7. Men pga min spes oppfølging var det ikke bare hjertet de skulle se, så jeg fikk komme 6+4 (mye pga blødninger)
Uke 6+4 så vi hjertet som slo.
Hadde ventet til etter dette om jeg var deg, FORDI det roer deg ikke ned å dra på ul der de ikke ser et hjertet som slår, selv om alt er i skjønneste orden!
Forrige svangerskap gikk jeg 6 dager å ventet på den nye timen, og det var FORFERDELIGE dager! :)

Jeg tok UL forrige torsdag, men det var kun fordi jeg ikke visste hvor langt jeg hadde kommet i svangerskapet. Trodde jeg var ca. 8-9 uker på vei, men det viste seg at jeg var 5+5 .. :) Det første gynekologen sa var: "Ja, du er i hvert fall gravid!" :D Gynekologen så et bittelite hjerte som slo, men jeg klarte ikke se det.. :-O.. I ettertid synes jeg det så ut som en liten ostepop.. :) Utrolig gøy å se! :D

Back
Topp