Kan jeg ta Paralgin Forte når jeg ammer?!?

tullmusa

Forumet er livet
Noen som har pakningvedlegget?? Har bare noen tabletter liggende. Har så vondt i nakken at jeg ikke klarer å gjøre en dritt, og paracet funker ikke. Har prøvd å ta to stk, ingen smertelindring.. [&o]

Help me!!

Amming.
Legemidlet går over i morsmelk, men virkning på barn som ammes er ikke sannsynlig. Rådfør deg likevel med lege ved bruk av preparatene under amming.

Dette står i felles katalogen, pasientutgave.

Ja det kan man. Men man må holde seg til normal dosering, og ikke bruke det over tid. Det går noe over til melka, men det er lite. Men såklart det beste er å klare seg uten. Det blir en vurderingssak. Men som sagt så er det ikke farlig for den lille.

God bedring! [:)]

Legemidelet går over i morsmelk, men virkning på barn som ammes er ikke sannsynlig. Rådfør deg med lege ved bruk av preparatet under amming. [:)]

Tusen takk![:)] Skal ta når jeg er ferdig å gi lillemann mat her. Skal på grøtfest til besta snart, og har tenkt å klare å spise den selv.[:D]

aner ikke, men på sykehuset fikk jeg paralgin forte så da regner jeg med at det går greit å ta det når man ammer ellers hadde vel ikke sykehuset gitt det til meg[8|]?. men som sakt aner ikke.

God bedring, håper du blir fort bra.

Back
Topp