Kan jeg ta filteret til kjøkkenvifta i oppvaskmaskinen?

hvis det er sånn vanlig fettfilter i stål/aluminium, så er ikke det noe problem nei [:D]

Jeg vasker vårt i oppvaskmaskinen titt og ofte[:D]

jeg gjorde det uten å tenke meg om.. Kjørte det på varmeste program.. fungerte helt greit

men min oppvaskmaskin er gaaaaaammel, kjøpt på fnn for 500 og jeg håper den går istykker snart, så jeg kan kjøpe ny.

Mulig jeg hadde gjort d samme med en ny, måtte bare tenkt litt mer på d først

ORIGINAL: fjollefrua

hvis det er sånn vanlig fettfilter i stål/aluminium, så er ikke det noe problem nei [:D]

Det er sånn mykt, svart plast(?). Ser litt ut som sånn som blir brukt til filter i noen akvarier, hvis du skjønner hva jeg mener?

ORIGINAL: MathiasOgMamma

ORIGINAL: FancyPants

Det er sånn mykt, svart plast(?). Ser litt ut som sånn som blir brukt til filter i noen akvarier, hvis du skjønner hva jeg mener?

Nei, ikke i oppvaskmaskinen. Søsteren min gjorde det og hu måtte ut og kjøpe nytt filter. Det smuldra opp.

Oh, det vil jeg ikke!
Da blir det å skylle det under vasken..
Takk for svar! [:)]

ORIGINAL: FancyPants

Nei det er skumgumi av noe slag.
det er laget for utskiftning ja... :)

Jeg kan ikke svare deg på om du kan ha filteret i maskina eller ikke, men tenkte jeg skulle komme med et lite tips om du velger å vaske det for hånd! [:)] Legg det i bløt i varmt og sterkt salmiakkvann du, så løser du raskt opp fett! [:)]

Back
Topp