Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor mye kan jeg stole på at vi får en gutt? Var på 3d ultralyd og det var noe mellom beina. han sa det er sannsynlig en gutt. Kan jeg stole på dette? og er det sikrere at det blir en gutt når legene sier det enn at når de sier at det kan være en jente?
Hei vi fikk beskjed om at det mest sannsynlig var ei lita tulle vi ventet, men siden de ikke var helt sikkre så lurer jeg også på om det er til å stole på. Kjedelig å kjøpe inn masse rosa også får vi en gutt...he he...
Men er det ikke lettere å ta feil om det er gutt??
SAMME MED MIN BROR, FEKK HEILT KLART SVAR PÅ AT DET VAR EI JENTE...MEN..DER KOM VERDENS SØSTESTE VESLE BROR[:D] SOM NO ER SNART 9 ÅR[;)] OG EIN SKIKKELIG GO-GUTT! [:)]
Vi fikk beskjed sist om at et var gutt, jeg så til og med utstyret hans selv!!
Og han kom ut som verdens nydeligste gutt han..
Og de sier det blir gutt nå også, så det tror jeg helt på..
Jordmora sa at det var ingen tvil i den saken.. [:D]
Men er helt sikkert ganger da de ikke ser det så godt, som de kan ta feil! [:)]
Vi har hvert på to UL, en vanlig og en 3D. Begge gangene har vi fått beskjed om at det er ei jente, så da stoler jeg på det. Har allerede kjøpt masse rosa, så hvis det er en gutt blir han litt jentete de første ukene av livet sitt....
Første UL vi hadde fikk vi beskjed om at det var litt usikkert, derfor vi bestilte 3d ul. Da fikk vi det bekreftet en gang til. Så jeg kan vel si at vi er 99,99 % sikre på at det er ei jente...
vi fikk beskjed om at vi ventet gutt og det fikk vi også [:)]
Du kan nok regne med å få en gutt hvis dem sier det, er jenter som de som regel tar feil med siden "snurrebassen" kan gjemme seg og slikt... Og noenganger er den ikke fullt utviklet enda så dem kan ikke se det på ultralyden.
Dem har også tatt feil før fordi noen jenter kan visst ha litt hovne lepper og slikt så kan da hende det blir jente,
Jeg tror jeg ville sluttet å kjøpe rosa iallefall, og satset på farger som går til begge to..
Vi fikk også beskjed om at vi ventet en gutt, og ut kom en gutt. Jeg så også snurrebassen på Ul. HAr også hørt at de er sikrere på gutter enn på jenter på UL...
Gutter er lettere å se enn jenter. Vi så ikke kjønn på jentene våres, men tydelig på gutten vi venter nå. Stoler på jordmora jeg. Ho var så sikker i saka. Pekte på tissen også. Ha ha.