Kan jeg spise roastbiff....?

Jeg ville ikke spist roastbiff... Men du kommer til å få alt mulig av meninger....
Parmesan er jeg ikke sikker på....

Ikke roastbiff nei. er ikke hele poenget med den at den skal være litt rosa/rød? Da er den vel ikke ordentlig stekt

ORIGINAL: Nullenusken

Jeg ville ikke spist roastbiff... Men du kommer til å få alt mulig av meninger....
Parmesan er jeg ikke sikker på....

Ja, regner med det! [:D] Spiste roastbiff i går, kom rett og slett ikke på det at det kunne være dumt [X(] Så begynte jeg å tenke på det i dag da..

NEI

ORIGINAL: *nr3imagen*

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

NEI

OK
[:D] good.....

Skal ikke spise mer, men litt godt at det var sånn Gilde roastbiff, ikke rød i midten i det hele tatt! [:)]

Det bør du holde deg unna ja....

Skal ikke spise mer, men litt godt at det var sånn Gilde roastbiff, ikke rød i midten i det hele tatt! [:)]

Spiller ingen rolle hvordan den så ut. All roastbiff behandles på samme måte, og den er ikke gjennomstekt.

Nei ikke roastbiff. Bør holde deg unna.

Ost som er laget av pasurisert melk kan du spise.
Men ikke blåmuggoster og bløt oster.

ORIGINAL: Renate Røverdatter

ORIGINAL: Gothia

Nei ikke roastbiff. Bør holde deg unna.

Ost som er laget av pasurisert melk kan du spise.
Men ikke blåmuggoster og bløt oster.

Du endret det selv ser jeg ja[:D]

"Pasteurisering gir ingen garanti mot forekomst av Listeria i osten. Listeria er også blitt påvist i myke oster som er laget av pasteurisert melk f. eks. brie, camembert og blåmuggost som gorgonzola."
http://matportalen.no/artikler/2010/4/1272367047.63

Jepp var kjapp der. heheh

ORIGINAL: Sicily

Spiller ingen rolle hvordan den så ut. All roastbiff behandles på samme måte, og den er ikke gjennomstekt.

Takk, nå føler jeg meg myyye bedre!

Back
Topp