Kaktus90 Forelsket i forumet Høsthjerter 2017 8 Sep 2018 #1 Hei. Vi skal lage hjemmelaget pizza i kveld. Kan jeg spise strynskinke/spekeskinke hvis den er stekt på pizzaen i ovnen?
Hei. Vi skal lage hjemmelaget pizza i kveld. Kan jeg spise strynskinke/spekeskinke hvis den er stekt på pizzaen i ovnen?
Snorkfrøken1984 Forumet er livet VIP 8 Sep 2018 #2 Kaktus90 skrev: Hei. Vi skal lage hjemmelaget pizza i kveld. Kan jeg spise strynskinke/spekeskinke hvis den er stekt på pizzaen i ovnen? Klikk for å utvide … Du kan det med stekt salami i alle fall så trur det gjelder spekeskinke også. Har du sett på matportalen?
Kaktus90 skrev: Hei. Vi skal lage hjemmelaget pizza i kveld. Kan jeg spise strynskinke/spekeskinke hvis den er stekt på pizzaen i ovnen? Klikk for å utvide … Du kan det med stekt salami i alle fall så trur det gjelder spekeskinke også. Har du sett på matportalen?
gizzie Forelsket i forumet Himmelbarn 8 Sep 2018 #3 Jeg googlet det i går. Hadde samme problemstilling med peperoni pizza. Skal være trygt å spise, den er stekt og varmebehandlet
Jeg googlet det i går. Hadde samme problemstilling med peperoni pizza. Skal være trygt å spise, den er stekt og varmebehandlet
Knerten3 Glad i forumet 8 Sep 2018 #4 Kaktus90 skrev: Hei. Vi skal lage hjemmelaget pizza i kveld. Kan jeg spise strynskinke/spekeskinke hvis den er stekt på pizzaen i ovnen? Klikk for å utvide … Jepp når den er stekt så går det fint!
Kaktus90 skrev: Hei. Vi skal lage hjemmelaget pizza i kveld. Kan jeg spise strynskinke/spekeskinke hvis den er stekt på pizzaen i ovnen? Klikk for å utvide … Jepp når den er stekt så går det fint!