Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her var det ca 15000 eller litt mindre for medisinene pr gang,og så var det 1500 for utstyret de brukte per forsøk på clinicken. Men det er mest normalt å ha fra 10000-15000 med medisiner, noen har mer også. Men de fleste ligger vel på 10000+ her inne tenker jeg.
Slik jeg har forstått det må man betale en egenandel på 15000 for medisinene. Alt over det får man igjen. Så må man betale 1500 pr forsøk til klinikken. Det vil si at den totale egenandelen for 3 forsøk er 19500 kr.
Vi har betalt 8000 for medisinene (jeg trengte lite stimulering), men 24 000 for forsøket. Grunnen til det er at vi tar det første forsøket privat for å korte ned på ventetiden. Håper vi ikke trenger noen av de offentlige forsøkene i denne omgang [:D]
Takk for det[:)] Var det billigere i Danmark enn Norge siden dere reiste dit? Har dere fortsatt 2 forsøk dere kan bruke der, eller fikk dere igjen pengen for de 2 dere ikke brukte?