kan jeg spørre dere om noe?

SweetCherry

Gift med forumet
hei :)

jeg bare lurer på hvor mange dager dpo man gjerne merker oppblåst mage?

jeg har ikm i morgen, men har hatt veeldig oppblåst mage i de siste dagene nå. på dagen ser det ikke så gale ut, men på kvelden så ser jeg nærmere gravid ut(nesten fødeklar)! 

tror dere jeg kan være gravid eller tror dere jeg heller må skjerpe kosten min ;p 

meg og sambo er egentlig ikke prøvere før til høsten, men har hatt noen "uheldige" dager ;)

må legge til at jeg har hatt en del "vondt" eller vært øm i nedre magen i det siste!
 
SweetCherry skrev:
hei :)

jeg bare lurer på hvor mange dager dpo man gjerne merker oppblåst mage?

jeg har ikm i morgen, men har hatt veeldig oppblåst mage i de siste dagene nå. på dagen ser det ikke så gale ut, men på kvelden så ser jeg nærmere gravid ut(nesten fødeklar)! 

tror dere jeg kan være gravid eller tror dere jeg heller må skjerpe kosten min ;p 

meg og sambo er egentlig ikke prøvere før til høsten, men har hatt noen "uheldige" dager ;)

må legge til at jeg har hatt en del "vondt" eller vært øm i nedre magen i det siste!


vel, den samme følelsen har jeg hatt de siste dagene, og igår kveld viste testen gravid 1-2uker. så fullt mulig du er gravid:) har veldig oppblåst mage selv og klarer ikke skjule den heller. må gå med store gensere.

ta deg en test;)
 
takk for svar! jeg venter mensen i dag så viss den ikke er kommet til i morgen så tar jeg en test for i helgen blir det med drikking (ikke visst testen er positiv da ;p)
 
Back
Topp