Kan jeg slipe tanna selv? :p

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Etter jeg var hos tannlegen på mandag har jeg fått en ekkel spiss på en tann, som gnager og gnager på innsiden av kinnet. Det er så ufattelig vondt! Skjønner ikke helt hvordan det har skjedd da, for hun var ikke bortpå den tanna en gang men..

Men det er jo så dyyyrt og gå til tannlegen. Kan jeg pusse den ned med en neglefil?

jeg hadde ikke turt å gjøre det
har selv en tann nå som jeg kjenner er skarp kant på, ska til tannlegen over helgen igjen så kommer da til å nevne det til tannlegen så ho får sett på det

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHÆHÆHÆHÆHÆÆÆÆÆÆVVVVVVVV!!!!!

Det skjærer langt inn i margen bare av å lese det emoticon

Nei, det hadde jeg aldri turt!!!

Fillern!

Jeg tør ikke selv, men håpet på at alle svarene her skulle si "Jada, ikke noe problem. Har gjort det selv, og det gikk så fint!"

(Noe jeg ikke regnet med, men det er lov og leve i håpet? )

Gollemor skrev:
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHÆHÆHÆHÆHÆÆÆÆÆÆVVVVVVVV!!!!!

Det skjærer langt inn i margen bare av å lese det emoticon

Jeg fikk helt frysninger nå!!! Den følelsen og lyden når man sliper ned ei tann. Ugh!!

Men jeg hadde nok ikke turt og gjøre det selv..

er du tøff nok så finner du fram dremelen og gjør det selv.  jeg hadde heller gått til tannlegen en tur men.

turboquattro skrev:
er du tøff nok så finner du fram dremelen og gjør det selv.  jeg hadde heller gått til tannlegen en tur men.

Jeg er en pinglete feiging.. emoticon

uff, jeg får helt vondt bare jeg tenker tanken! veldig sure penger å dra til tannlegen for noe sånn men jeg hadde nok ikke gjort det selv!

Jeg har jo spist en hel pose mned lakerol nå. Og for hver bit jeg putter på tanna tenker jeg "NÅ skal jeg ikke tygge, nå skal den bare få ligge der".

Men jeg tror det spøker her jeg, for 20 sekunder etterpå er den forsvunnet!

Tror en neglefil ville blitt ødelagt ganske kjapt - da må du nok heller bruke en sånn "fot-fil", av metall

Froskegele skrev:
Tror en neglefil ville blitt ødelagt ganske kjapt - da må du nok heller bruke en sånn "fot-fil", av metall

Finner kanskje noe kraftigere saker oppe i verktøyet til sambo.

Hahaha, det gjør jeg alltid når jeg har en spiss bit:P

Å fyy, hehe.. får vondt langt inni tannrota av å lese om det bare jo

Kan du ikke bare ringe tannlegen å si ifra, så må han jo bare ordne det. Det er jo en reklamasjon, så det skal jo ikke koste noe.....

Back
Topp