Borte[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bare Kari
Aaaah.. Skal vi bytte? Du får den store, trekkfulle leiligheten min fra 190?, og jeg tar over ditt nyoppussa hus med fingeravtrykklås på døra?[8D]

ORIGINAL: leonorasmamma
Aaaah.. Skal vi bytte? Du får den store, trekkfulle leiligheten min fra 190?, og jeg tar over ditt nyoppussa hus med fingeravtrykklås på døra?[8D]
Hahaha you wish[:D]
Skal jeg nevne at jeg også har boblebad OG steamdusj[8D][:D][:D]
Da vil jeg nevne at vi har stappa dasspapir i sprekken mellom listen og vinduet på badet pga trekk og har dusjkabinet fra 80-tallet[:D] *friste friste*[8D]
Hahaha you wish[:D]
Skal jeg nevne at jeg også har boblebad OG steamdusj[8D][:D][:D]
Da vil jeg nevne at vi har stappa dasspapir i sprekken mellom listen og vinduet på badet pga trekk og har dusjkabinet fra 80-tallet[:D] *friste friste*[8D]
![]()
Skal høre med gubben når han kommer hjem[8D][:D]
Si at jeg slenger med garderobeskapet som er ødelagt bak! Og den ødelagte stolen på loftet! It's an offer he can't refuse![:D][8D]
ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~
Nice!
ORIGINAL: racesnuppsi
i love it!!!
nydelige lille snuppa!
ORIGINAL: Snupså
Så kjempefint- likte stilen, hehe har bygget helt nytt hus med samme farger men litt mer gammeldags stil enn dere;) Men fytti for en forskjell!!!! Knallbra altså[:)]
Hehe og ikke minst så var det en nydelig unge du har- for noen flotte øyner- dine eller pappaen de er arva fra? Nydelige i alle fall[:)]
Naaaw- hun var bare kjempeskjønn!! Nydelig hår også[:)]
Ang de blå øynene så har snuppa her knallblå øyne, mens vi begge har meget brune øyne[8D] Så de er arva av postmannen[:)] Hehe;)
Dere lager i all fall vakre barn sammen da[:)]
ORIGINAL: Candykikk
oi så fint !
Ang de blå øynene så har snuppa her knallblå øyne, mens vi begge har meget brune øyne[8D] Så de er arva av postmannen[:)] Hehe;)
Ååå så koselig sagt. Tusen takk[:D]
jeg trodde at brune øyne dominerte, men nå er jeg usikker gitt[8D][:D]
Ååå så koselig sagt. Tusen takk[:D]
jeg trodde at brune øyne dominerte, men nå er jeg usikker gitt[8D][:D]
Hehe egentlig så gjør de det- genmessig så blir brunt og blått brunt, to blå blir blå og to brune blir brune. Får genene fra besteforeldrene så i vårt tilfelle skyldes det at begge bestefedrene har blå øyne og må ha kommet fra de genene;)
hehe men ser litt underlig ut ja;) (er nok de som tror sitt...)
ORIGINAL: snap
Herlig snuppe du har... Og huset var ikke så verst heller. [8D]
Hilsen ei som sitter på 45 kvadrat...[8|]
. Fantastisk fine bilder av en nydelig gutt[:D]