Kan jeg skryte litt..

Håperpåentil

Forumet er livet
VIP
Borte[;)]

ORIGINAL: Bare Kari

Aaaah.. Skal vi bytte? Du får den store, trekkfulle leiligheten min fra 190?, og jeg tar over ditt nyoppussa hus med fingeravtrykklås på døra?[8D]

Hahaha you wish[:D]
Skal jeg nevne at jeg også har boblebad OG steamdusj[8D][:D][:D]

ORIGINAL: leonorasmamma

Aaaah.. Skal vi bytte? Du får den store, trekkfulle leiligheten min fra 190?, og jeg tar over ditt nyoppussa hus med fingeravtrykklås på døra?[8D]

Da vil jeg nevne at vi har stappa dasspapir i sprekken mellom listen og vinduet på badet pga trekk og har dusjkabinet fra 80-tallet[:D] *friste friste*[8D] 

Skal høre med gubben når han kommer hjem[8D][:D]

Da vil jeg nevne at vi har stappa dasspapir i sprekken mellom listen og vinduet på badet pga trekk og har dusjkabinet fra 80-tallet[:D] *friste friste*[8D] 

Skal høre med gubben når han kommer hjem[8D][:D]

Si at jeg slenger med garderobeskapet som er ødelagt bak! Og den ødelagte stolen på loftet! It's an offer he can't refuse![:D][8D]

Oi oi oi. Da tror jeg jammen jeg skal få overtalt han. Hvem kan vel si nei til et slikt tilbud[8D][:D][:D]

i love it!!!
nydelige lille snuppa!

oi så fint !

ORIGINAL: racesnuppsi

i love it!!!
nydelige lille snuppa!

Tusen takk. Er veldig stolt av min lille hjerteknuser[:D]

Så kjempefint- likte stilen, hehe har bygget helt nytt hus med samme farger men litt mer gammeldags stil enn dere;) Men fytti for en forskjell!!!! Knallbra altså[:)]

Hehe og ikke minst så var det en nydelig unge du har- for noen flotte øyner- dine eller pappaen de er arva fra? Nydelige i alle fall[:)]

ORIGINAL: Snupså

Så kjempefint- likte stilen, hehe har bygget helt nytt hus med samme farger men litt mer gammeldags stil enn dere;) Men fytti for en forskjell!!!! Knallbra altså[:)]

Hehe og ikke minst så var det en nydelig unge du har- for noen flotte øyner- dine eller pappaen de er arva fra? Nydelige i alle fall[:)]

Ja det er ganske utrolig at det er samme huset, men gud for en jobb.. Så deilig med helt nytt hus. Drømmen er å bygge helt nytt når jeg er ferdig sykepleier[:)]

Hun har de nok etter faren. Jeg har brune øyne mens hun har de blåeste øynene en kan tenke seg[:D]

Naaaw- hun var bare kjempeskjønn!! Nydelig hår også[:)]

Ang de blå øynene så har snuppa her knallblå øyne, mens vi begge har meget brune øyne[8D] Så de er arva av postmannen[:)] Hehe;)

Dere lager i all fall vakre barn sammen da[:)]

Ang de blå øynene så har snuppa her knallblå øyne, mens vi begge har meget brune øyne[8D] Så de er arva av postmannen[:)] Hehe;)

Ååå så koselig sagt. Tusen takk[:D]
jeg trodde at brune øyne dominerte, men nå er jeg usikker gitt[8D][:D]

Hehe egentlig så gjør de det- genmessig så blir brunt og blått brunt, to blå blir blå og to brune blir brune. Får genene fra besteforeldrene så i vårt tilfelle skyldes det at begge bestefedrene har blå øyne og må ha kommet fra de genene;)

hehe men ser litt underlig ut ja;) (er nok de som tror sitt...)

Hehe egentlig så gjør de det- genmessig så blir brunt og blått brunt, to blå blir blå og to brune blir brune. Får genene fra besteforeldrene så i vårt tilfelle skyldes det at begge bestefedrene har blå øyne og må ha kommet fra de genene;)

hehe men ser litt underlig ut ja;) (er nok de som tror sitt...)

Hahaha. Er mange som tror at jeg er dagmamma for Leonora. Godt vi vet sannheten iallefall[;)]

Skryter litt til jeg.. Håper at den dårlige responsen i går var fordi alle var opptatte med lørdagstrådene[8D][:D]

Herlig snuppe du har... Og huset var ikke så verst heller. [8D]
Hilsen ei som sitter på 45 kvadrat...[8|]

ORIGINAL: snap

Herlig snuppe du har... Og huset var ikke så verst heller. [8D]
Hilsen ei som sitter på 45 kvadrat...[8|]

Tusen takk[:D]
Jeg smeltet jo HELT når jeg så den hjerteknuseren i signaturen din. Fantastisk fine bilder av en nydelig gutt[:D]

Back
Topp