ORIGINAL: armstrong
Nå vil jeg ikke mer, og jeg trenger ikke hjelp fra dere. Det har jeg aldri trengt! Jeg har sagt det altfor mange ganger til dere allerede, men det ser ikke ut til at dere forstår og virker som dere finner på noe nytt vi liksom ikke gjør så bra eller noe. Håper jeg sier dette for siste gang nå, og at dere forstår det og lar meg være i fred! Dere kan det å utnytte min sjenerthet, for dere vet jeg ikke tørr å si meningene mine, så dere bare presser på! Nå er det nok! Det finnes utrolig mange andre mennesker som trenger deres hjelp, jeg trenger ikke deres hjelp! Jeg klarer ikke helt å huske hvorfor dere kom inn i bildet egentlig, men jeg tror det var noe pga jeg ikke fikk Jonas til å sovne selv i senga eller noe?! Men dere var uansett ikke til hjelp, og jeg klarte det helt selv! Men likevel står dere der og maser om enste møte og ditt og datt!
Og det er jo ikke rart at jeg blir stille og slikt når jeg skulle leke med sønnen min foran dere, når det sitter to-tre kvinnfolk å GLOR på oss! Det er jo bare ekkelt!! Og jeg ville aldri bli med på det derre filminga! Men neeei da, måtte prøve maaaange ganger før dere forsto at jeg ikke ville! Nå har dere heldigvis respektert det ønsket, så nå kan dere respektere at jeg ikke vil ha noe med dere å gjøre mer! Det er mitt liv, jeg bestemmer! Vi har det helt fint vi, så nå synes jeg at dere kan respektere meg når jeg ikke vil mer og ikke trenger dere mer.
Skjønner jeg må ha litt kontakt med barneverne siden de betaler barnehage regninga mi. Men da skal det vel ikke være slik som nå? Og det med at jeg sikkert trenger noen å støtte meg på den dagen BF spør om han kan ha ungen på overnatting skjønner jeg litt, men jeg har stor støtte fra familien min!
Så nå er det over og ut!
Jeg fikk litt jernteppet, så ble litt rotete.
Kanskje noe sånt?? Jeg har ikke idet minste kjennskap til saken din uansett-,men ønsker deg masse lykke til[:)]...
Til Barnevernet! dd.mm.åå
Jeg får profesjonell hjelp fra martemeo. Jeg ønsker at denne hjelpen opphører umiddelbart . Min konklusjon er at jeg ikke får stort hjelp av dette tiltaket, og at det er unødvendig ressursbruk.
Ofte føler jeg at jeg kommer til kort, fordi jeg er sjenert som person, og sjelden klarer å "snakke for meg selv" .
Når det gjelder angående sovingen till jonas, er dette et barn som har ulik behov, det feks at han ikke vil sove i sin egen seng er IKKE lenger et problem for meg, så lenge han har behov for samsoving, vil jeg gjerne imøtekomme mitt barns behov på dette området.
Når det gjelder observasjon fra martemeo gruppen, synes jeg for min del at føles litt "kunstig" når jeg skal samhandle med barnet mitt under lek- for det er ikke et normalt/naturlig setting, og tilleg føler jeg og ser at barnet mitt også blir distrahert av slik observasjon og eller filming.
Dere kan gjerne komme med inspill/ tilbakemelding, men jeg vil med dette avslutte mitt samarbeid med dere.
Takker for all støtte/ hjelp jeg hittil har fått.
Med vennlig hilsen
...........