Kan jeg sette en fot inn hit??

EttStortØnske

Glad i forumet
Julibarna2014
Jeg venter tvillinger med termin 10.07.
Har lest at tvillinger som regel kommer 3 uker før termin??
I så tilfelle så vil de komme i slutten av juni!
Jeg hører jo egentlig til i juliforumet, men vil gjerne bli kjent med dere også om dere synes det er greit! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så flott:) velkommen:)

Mulig jeg må besøke juli, ettersom min termin er 30.06 og sist gikk jeg 11 dager over;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Velkommen :)

Og jeg kan tilhøre mai for jeg går også med tvillinger og har termin 18.06.:)

Såklart kan du komme inn her til oss også! :D :D

Alltid trivelig med nye her inne :D Gratulerer så mye med graviditeten, og ikke minst med tvillinger! :D

Wuuhuu velkommen og gratulerer med tvillinger :) Vi venter også tvillinger med termin 04.06, men henger litt inne på mai og :)

Sent from my iPhone using BV Forum

så koselig! :)
Og SÅ GØY med flere som venter tvillinger!!! :)
Kan jeg spørre hvordan formen deres er? Jobber dere?? Har dere begynt å få mage??

Jeg har vært utmattet siden uke 3 eller 4 ( før positiv test), og kvalmen kom på mandag da jeg var 6 uker..
I tillegg tyter magen ut! Klarer ikke å skjule den :(

Gratulerer! Koselig at du vil bli kjent med oss også:)

Så artig med flere tvilling gravide! :) Jeg er nå gravid med tvillinger etter prøverør, så har jo vært gjennom en stor prosess, pluss at jeg har andre ting og ta hensyn til, så jeg har vært sykemeldt siden egguthentingen.
Vil kanskje si at jeg er heldig, jeg er veeeldig lite kvalm, og har ellers ikke så mye å slite med, men såklart, jeg kjenner på kroppen at den ikke er som før..
Har bra mange kilo ekstra, så kommer nok ikke til å få mage på leeenge, men jeg kan kjenne den når jeg "klemmer" på magen :)

Velkommen :)

Og jeg kan tilhøre mai for jeg går også med tvillinger og har termin 18.06.:)
Spennende! Jeg er også tvilling gravid med termin 18.06, det var i hvertfall terminen jeg fikk på klinikken, så vi får se hva det blir til..
Så fint profilbilde du har! Hihi.. Var du mange uker på vei da du var på ultralyd?

Spennende! Jeg er også tvilling gravid med termin 18.06, det var i hvertfall terminen jeg fikk på klinikken, så vi får se hva det blir til..
Så fint profilbilde du har! Hihi.. Var du mange uker på vei da du var på ultralyd?

Det blir en meget spennende tid i møte for oss begge da :) Det er det foreløpige til meg også, og den skal nok stemme ganske bra tror jeg. Takk <3 Jeg var kun 7 uker på vei her, dro fordi jeg trodde det hadde gått galt (mye magesmerter etc.) men så viser det seg at det er to små flotte nurk der inne :) Hvordan er formen din?

Det blir en meget spennende tid i møte for oss begge da :) Det er det foreløpige til meg også, og den skal nok stemme ganske bra tror jeg. Takk <3 Jeg var kun 7 uker på vei her, dro fordi jeg trodde det hadde gått galt (mye magesmerter etc.) men så viser det seg at det er to små flotte nurk der inne :) Hvordan er formen din?
Ja, det blir det! :) Vi fikk satt inn to egg, men var ikke i mine tanker at bekke faktisk kom til å feste seg, så fikk litt sjokk ja! :) Men heldigvis et gledelig sjokk! :) Jeg var på ultralyd da jeg var 7+2, men ble satt tilbake til 6+4, så vi får se hva de sier på neste ultralyd, håper jeg blir satt litt frem slik at det stemmer mer med terminen jeg fikk! :)
For en utrolig følelse det måtte ha vært, å tro at noe er galt, for så å se to nurk i magen, fantastisk!
Formen er overraskende bra, kjenner jo at jeg er gravid og at kroppen ikke er slik den pleier, men er i bra form ja, enn du?
Har nå i det siste hatt en del stikk og stikkninger, og kanskje følt at ikke alt er helt bra, men ikke noe tegn til blod eller noe mer smerter.. Så hører folk sier det er vanlig, så prøver å roe meg ned på det, og slappe av :)

plasser begge beina inn her, og velkommen skal du være :)

Og gratulerer med to små gullegg :)

Takk! :)
Usikker på om det er en eller toegget, da disse mirkaklene kom naturlig på første el etter sa! :)

Back
Topp