Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sjefen min er litt utolmodig og vil helst lyse ut stillingen min nå, men hun kan ikke gjøre det før jeg har søkt permisjon. Men jeg mener og ha lest at en ikke kan søke før en har fått skriv med bekreftet termin etter uke 26. Vet dere om jeg kan søke før?
Hei sniker fra juli ... om det er papirene som skal til nav du mener ,så har jeg nettopp skrevet de ut og helt øverst på arket står med med tjukk svart skift "OM du sender inn søknad før 6 uker før permisjon ..må du dokumentere arbeidsforhold og inntekt på nytt ... så det er faktisk ikke anbefalt å sende inn papirene før man er i uke 32+.. så hadde ikke latt meg stresse av sjefen ..er ikke noe du kan gjøre noe med
Du kan jo selvfølgelig søke arbeidsplassen din om permisjon når du vil... Men du trenger ikke å gjøre det før 4 uker før (hvis du skal være borte i mindre enn et år).. Papirene til NAV må du sende inn senere..
Jeg skal sende inn permisjonssøknaden min til arbeidsgiver i mai, det er litt for å være greit med stakkaren som skal utlyse stillingen i tillegg trenger vedkommende som får jobben opplæring, så da bidrar jeg jo litt med å gjøre det lettere for sjefen.. I tillegg vet han hvor lenge han kan love bort jobb, siden jeg skal ha mye gradert permisjon etterhvert, og da trenger vi ikke vikar