Kan jeg pynte til advent nå??:P

Jeg tenker at det må være helt opp til deg selv. Kjør på om det er det du vil :D

Jeg skal pynte 1. søndag i advent, men forstår jo godt at du vil begynne før om du skal reise vekk ;)

Gjør akkurat det du vil du:D er det som er så fantastisk at en kan bestemme selv over eget hjem:) koos deg i førjulstiden!:)

Det er jo opp til hver enkelt når man ønsker å pynte. Føler du at det er best å pynte nå siden dere skal på tur og for å slippe stress, så syns jeg du bare skal gjøre det :)

Så artig at så mange av dere allerede har begynt å pynte=)) Er i gang med vasking av alle rom så deretter blir det litt pynt og baking med musikk slik at vi får litt advent før vi drar=)) Gleder meg=))

Her kjøpte vi en StOoor adventsstake, den har mannen allerede satt opp og fyr i gang.. Synes det er litt tidlig enda, men men..

Jeg har også tyvstartet litt for vil være ferdig med husvask og pynting før termin og har veeldig god tid nå :) er jo helt opp til hver enkelt og dere skal jo reise! Eneste jeg tenker på er at jeg ikke vil bli lei pynten før julen i det hele tatt har startet, men det skjer nok ikke, elsker julen og vil den skal vare så lenge som mulig.

Kjør på! Har gleda meg til å pynte en uke nå, venter igrunn bare på å få juletingene ned fra loftet. Jeg driter i hva andre syns, jeg syns jul er superkoselig og syns det er mer rart å vente til 23.des med å ta frem julepynt og nisser, og ta det ned etter en uke!? Jeg har gjerne julepyntet hus fra nå og ut desember jeg :)
Enig :D

Gjør det du selv vil :) butikkene begynner i oktober med juleprodukter, så syns igrunn ikke du er "tidlig ute" :P

Back
Topp