Kan jeg pynte til advent nå??:P

tingelingeling

Flørter med forumet
Hei,

Vi reiser til syden 5 desember og blir der til 21 desember. Jeg har litt lyst å henge opp julestjerna og staken og pynte i lille allerede slik at vi får litt førjulstemning før vi reiser.

Hva syns du?

Har begynt å bake i dag og hører på julemusikk=)

Dere får jo ei uke med advent før dere drar, så jeg ville ikke gjort det. Det er jo ingen som vil arrestere dere, så dere gjør jo som dere vil, men det er jo enda to uker til advent...

Hehe det var tidlig vel? Du får vel jul der du skal også? Vi reiste et år den 9 des, og kom hjem 5 januar. Jeg syns det var deilig å ikke styre med å pynte osv... Men vi var jo borte hele julen da.

Om det er det du virkelig vil så synes jeg du skal gjøre det. :) Helt opp til hver enkelt familie når de vil pynte til jul.
God tur forresten. :)

Kjør på! Så lenge dere synes det er superkoselig, så er det lov. Jeg begynte å nynne på julesanger og glede meg i august!

Ville iallefall ha venta med julestjerna til første søndag i advent, av respekt egentlig :p

Jeg syntes det er altfor tidlig , men det er jo opp til hver og en :) så hvis dere føler det er rett for dere, så gjør dere det :)

Kjør på! Har gleda meg til å pynte en uke nå, venter igrunn bare på å få juletingene ned fra loftet. Jeg driter i hva andre syns, jeg syns jul er superkoselig og syns det er mer rart å vente til 23.des med å ta frem julepynt og nisser, og ta det ned etter en uke!? Jeg har gjerne julepyntet hus fra nå og ut desember jeg :)

Kjør på! Har gleda meg til å pynte en uke nå, venter igrunn bare på å få juletingene ned fra loftet. Jeg driter i hva andre syns, jeg syns jul er superkoselig og syns det er mer rart å vente til 23.des med å ta frem julepynt og nisser, og ta det ned etter en uke!? Jeg har gjerne julepyntet hus fra nå og ut desember jeg :)

Helt enig med du. :)

Ville ha ventet. Men du bestemmer jo det helt selv :)

Har du lyst, har du lov :-)

Har hengt opp julegardiner i stuen (de er bare rød da? Og juletekoppen min er tatt frem. Og så kjøpte jeg nettopp to nye glassnisser fra PerfectHome som er på plass :p
Okei. Gleder meg til å finne frem adventsstaken og stjerna snart :)

Ville iallefall ha venta med julestjerna til første søndag i advent, av respekt egentlig :p
Jeg syntes det er altfor tidlig , men det er jo opp til hver og en :) så hvis dere føler det er rett for dere, så gjør dere det :)
Er litt mer her jeg. Jeg synes det er tidlig. Men for meg er desember pynt. Julelys som voses utvendlig ville jeg ha ventet med til 1 søndag i advent.

Vi pynter aldri spesielt til advent, men til jul. 1. Desember begynner nissene å komme frem fra papphusene sine, treet derimot venter til 23. Desember og står til 13. Dag jul ;)

Jeg så i dag tre hus som hadde stjernene tent, så kjør på! :)

Back
Topp