Kan jeg merke at babyen hikker??

snuppa80

Forumet er livet
De siste dagene, og spesielt da om natta, har jeg merka en litt rar greie i magen min.... Det er akkurat som om jeg kjenner min egen puls der, bare at den er myyye roligere. Kunne kjenne pulsen der før, så vet det ikke er den. Disse bevegelsene kan så vidt det er kjennes utapå magen, og de gir seg etter ei stund, men kan komme tilbake igjen etterhvert (noen ganger blir de bare borte). Men så tenkte jeg i natt, at kan det være babyen som hikker???[:)]
Noen som har erfaring med det??
 
Kjente ikke at han hikka før i uke 30. Kan godt hende jeg har kjent det før, men det har vært så svakt at jeg ikka har vist hva det var. Nå er han så stor at når han hikker så hopper hele magen ogsaå ligger han ned i bekkenet, så det trykker ganske bra i underlivet kvar gang han hikker.

Hehe, kanskje han hikker seg ut en dag.[:D]
 
Det er sikkert babyen som hikker ja! Jeg begynte å merke det da jeg var omtrent like langt som deg og nå i uke 32 er det hikking flere ganger for dagen, og ganske kraftig og. Kan se det utenpå magen at den går opp og ned i en rytmisk takt. Ganske morsomt egentlig!
 
kjenner babyen hikker ofte...tok litt tid før jeg skjønte at det var det hun gjorde.
lærte på majorstua klinikken igår at babyen hikker i magen for og trene på og puste, hihi[:D]

(mulig jeg som er dum som ikke visste det før, men syns det var litt artig og høre...)
 
Er jo ikke rare greiene jeg kjenner enda, og kjenner det best når jeg ligger på ryggen. Men det er litt moro, grubla litt på hva det er, og det er hvertfall ikke min puls[:D] Og babyens puls er jo myyyye raskere. Så da må det være hikking. Trur den hikker akkurat nå faktisk[:D]
 
Back
Topp