Kan jeg liste meg inn her? :)

Prikketrusa

Elsker forumet
Har hatt en tøff start på svangerskapet med mye blødninger og usikkerhet, men på ul i dag sa legen at nå er det 90% sjanse for at det går bra.... Så da melder jeg meg litt stille og forsiktig inn i augustklubben!
Menstermin var egentlig 29. juli, men iflg ul er jeg 9+4 i dag, og termin er 5. august. :)

Ellers er det ikke så mye spennende å si, jeg er 28 år gammel, gift og har en datter som er snart to år. Håper vi få være lenge på augustforumet, alle sammen!

Gratulerer og velkommen hit :)

Ikke greit med en sånn start, hadde en sånn selv med eldstemann og han er en fin fyr på 3,5 år nå :) Satser på at legen din har rett og at alt går fint fra nå.

Velkommen og gratulerer :-). Jeg hadde truende abort med eldste men nå fyller hun snart 6 år :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Vekommen og gratulerer :) Håper den lille spiren din klorer seg fast :)

Takk! :) Håper bare det varer!
Det er så ekkelt med disse blødningene, det har ikke stoppet helt opp enda, men foster- og morkakeanlegg er på motsatt side av livmoren ifht der blodet er, og nå har det vært av og på i snart tre uker uten av fosteranlegget har tatt skade, så legen gav meg iallefall godt håp.
Så lenge blodet kommer ut uten at fosteranlegget tar skade er det visst ikke "farlig" å blø... Men det er utrolig ubehagelig! :smiley-angry003

Gratulere :) håpe blødningene stopper fort så du slipper å bekymre deg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp