Kan jeg legge ut emmeth?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
I vognen? Er -9 ute. Han er kjempetrøtt.

Er det vindstille da...? Om det er det og han står i ly, godt nedpakka, så hadde jeg sikkert gjort det selv. Kan jo gå ut og sjekke om alt står bra til innimellom da.:) Kanskje det hjelper på luftveiene?

Jeg gjorde ikke det med Lillebror da han var i den formen.
Rett og slett fordi jeg ville følge med på pusten hans og han ble mye tettere når han lå flatt i vognen...

Ja, blei så jeg holder han inne. Når han blir lagt ned sliter han og puste:( og hoster mye mer da også. Så han sitter her bilstolen og vi er på vei for og levere størstejenta i barnehagen. Skal på apoteket og kjøpe mer nutramigen og skal innom europris og kjøpe garn. Så får emmeth sitte her bilen sammen med sambo og sove:) er vinnstille og flott Vær, men som sagt sliter han med og puste når han ligger. Tusen takk for hjelpen og gode råd:D

Ja, blei så jeg holder han inne. Når han blir lagt ned sliter han og puste:( og hoster mye mer da også. Så han sitter her bilstolen og vi er på vei for og levere størstejenta i barnehagen. Skal på apoteket og kjøpe mer nutramigen og skal innom europris og kjøpe garn. Så får emmeth sitte her bilen sammen med sambo og sove:) er vinnstille og flott Vær, men som sagt sliter han med og puste når han ligger. Tusen takk for hjelpen og gode råd:D

Ja, jeg tenkte ikke så mye på kulden egentlig. Frisk luft har vel aldri skadet noen.
Tenkte mer på det å la han ligge ute alene, flatt, når han er så tett.
Det var derfor jeg valgte bæretøy den gangen jeg skulle med Lillebror til legen ;)

Back
Topp