AdelinaBambina*
Elsker forumet
Dersom han plutselig bestemmer seg for å se/ha snuppa?
Og isåfall, hvordan går jeg frem? Hvor?
Han røyker hasj ca. daglig.
Og isåfall, hvordan går jeg frem? Hvor?
Han røyker hasj ca. daglig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Helene Nissemor
Det vil jo slå ut på urinprøven om han har røyka hasj dagen før feks... Tror jeg.
Jeg har ville holdt han unna ungen til han har slutta helt og lovet at han ikke skal begynne igjen.
ORIGINAL: AdelinaBambina*
Det var nettopp det, hehe, jeg har ikke lyst at han skal ha henne når han e påvirka hvertfall.. Men til hvem skal jeg si at jeg krever urinprøve? Legen min, legen hans, politiet, barnevernet hvem??[8D]
ORIGINAL: Miss Rose
ORIGINAL: AdelinaBambina*
Det var nettopp det, hehe, jeg har ikke lyst at han skal ha henne når han e påvirka hvertfall.. Men til hvem skal jeg si at jeg krever urinprøve? Legen min, legen hans, politiet, barnevernet hvem??[8D]
Du må gå til barnevernet og si at faren til barnet røyker hasj, og at du ikke ønsker at han skal ha henne i påvirket tilstand. Er ikke sikker på hvor lenge hasj kan påvises på urinprøver, men tror det er i hvert fall en til to uker. I blodprøver kan det påvises i 4-6 uker etter han har bruk. Dere kan inngå kompromiss sammen med barnevernet, at dersom han skal ha samvær med barnet må han avlevere blodprøver/urinprøver så og så ofte, f. eks. en gang i uken. Barnet har krav på samvær med begge foreldre dersom det ikke er til skade/fare for barnet (i følge foreldreloven).
ORIGINAL: jabuka
leit å høre at han røyker. men du kan jo ta kontakt med legen din så får hun/han fortelle deg hva du skal gjør videre siden jeg ikke vet helt hvem du skal si det til, men at du skal kreve urin fra han anne vær uke eller no da vil det vises at han har røyket.. han kan ha røyket for 1 uke siden eks. og han tar den testen da vil det vise at han har hasj i blodet. tar somregel 1 mnd for at den skal være ut av urnen. og tror ikke kan ha ungen sinn uten til syn.
stoffet er vanskelig å slutte med, og selv om han slutter å røyke vil det ca ta opp til 6mnd et år før han blir helt klar, og han vil få vanskeligheter til å sove, så det er lurt å komme seg til legen sånn at han får hjelp om han ønsker det..for kanskje det vil hjelpe med litt hjelp på veien,,