kan jeg kreve tildlig UL??

Miami79

Flørter med forumet
Skal ha min første legetime imorgen. Skulle værer for noe helt annet, men slår to fluer i en smekk. Har hatt 2 MA i uke 11 og 12 fra før med utskraping og full pakke.. og en sa i uke 5 for en mnd siden. Kan jeg da ha rett på noe oppfølging??? Da jeg hadde MA nr 2 sa de at om dette sskjedde en gang til ville jeg få god oppfølging. Teller det da med en SA?? Kanskje jeg til og med har kommet litt lenger bare fordi det forige var en liten bløding??? da er jeg i så fall 4 uker lenger komt. Det kan vel være lurt å finne ut av?????

Noen sjanse tror dere??

Høres nå ut som du kan det....hadde ihvertfall mast meg til det[:D]......bare si hvor urolig du er for "lille nurket"................STÅ PÅ....kan aldri få for mye oppføling....får selv ekstra, skal på den andre ul på tirsdag, har hatt en del sa og ma også + jenta mi er hjerteoperert.......

Du får nok ekstra oppfølging om du ber om det. Jeg selv har "bare" hatt én ma, som ikke ble oppdaget før i uke 16 og vil ha tidligere ul denne gang. Bare stå på så får du det nok som du vil[:)]

Hei! Det burde ikke bli noe problem! Jeg har kun hatt en SA og da sa de at neste gang skulle jeg få tidlig UL (etter uke 6). Fortell legen din at du er litt bekymret, så ordner det seg tenker jeg! Lykke til!

Jeg fikk UL nå i uke 5. be legen om det så ordner alt seg.... lykke til

eg spurte om eg kunne få tidleg ultralyd "neste gang", på etter kontrollen etter min ma. han sa at det skulle eg få og skulle føre det opp i papira mine også. eg var heilt knust på kontoret has når eg fekk vite at eg hadde hatt en ma. eg hadde berre sporblødning når eg fekk ultralyd den gangen, er berre å mase om det trur eg...

Back
Topp